لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از USB 4 از سال 2022 به مک بوک ها میاید

پشتیبانی از USB 4 از سال 2022 به مک بوک ها میاید

شرکت اپل تصمیم دارد تا از سال 2022 پشتیبانی از USB 4 را به کامپیوترهای مک بوک بیاورد.

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در طول دو سال آینده استفاده از یو اس بی 4 را به کامپیوترهای مک بیاورد.

بر اساس این گزارش به صورت انحصاری برای کامپیوترهای مک بوک منتشر شده به این اشاره دارد که شرکت اپل از سال 2022 میلادی به سمت توسعه و عرضه محصولات مبتنی بر یو اس بی 4 می‌رود. اپل تا پیش از این همیشه در زمینه استفاده از درگاه‌های کاربردی پیشگام بوده و حالا مشخص شده است که یو اس بی 4 قرار است به صورت رسمی تا دو سال آینده در اینمحصولات آماده عرضه شود.

شرکت اپل قرار است با تعبیه یو اس بی 4 اقدام به افزایش سرعت انتقال داده در دستگاه‌های خود کند. اپل از همین حالا با تعبیه USB-C اقدام به عرضه امکانات بهینه‌تر به کاربران کرده است. این درگاه علاوه بر پشتیبانی از USB 3.0 به کاربران امکان انتقال تصویر به نمایشگرها و اتصال موارد دیگر را می‌دهد. با این حال این شرکت در تلاش است تا با توسعه امکانات بهینه‌تر و کاربردی‌تر به کاربران خود امکان انتقال تصاویر 5K را نیز به کاربران ارائه دهد.

یو اس بی 4 قرار است از تاندربولت 3 پشتیبانی کند که سرعت انتقال را نسبت به نسل پیشین دو برابر و معادل با 40 گیگابایت بر ثانیه افزایش می‌دهد. شرکت اپل تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه این امکانات قابلیت‌های ویژه‌ای را به کاربران این دستگاه‌ها ارائه دهد.

اپل در تلاش است تا با این قابلیت‌ها محدودیت‌های دستگاه‌های خود را کاهش دهد و کامپیوترهای کاملاً کاربردی را به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373