لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اپلیکیشن رسمی خود برای اطلاع رسانی کویید 19 را منتشر کرد

اپل اپلیکیشن رسمی خود برای اطلاع رسانی کویید 19 را منتشر کرد

 شرکت اپل به تازگی و پس از کشمکش‌های بسیار زیاد با شرکت‌های بزرگ خبری، اقدام به توسعه و عرضه اپلیکیشن کویید 19 برای اطلاع‌رسانی در مورد این بیماری کرده است.

این اپلیکیشن در آیفون و آیپد قابل استفاده است و از طرف دیگر کاربران می‌توانند از طریق مرورگر وب در دستگاه‌های مک صفحه مربوط به آن راز کنند.

اپل در این اپلیکیشن و وب سایت اقدام به انتشار اطلاعات ویژه مرکز کنترل بیماری آمریکا CDC و سازمان مدیریت موارد اورژانسی FEMA و کاخ سفید در مورد کووید 19 کرده است.

در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند اطلاعات موثق در مورد شیوع این ویروس را مشاهده کنند و از آن طریق اطلاعات دقیقی برای تشخیص این بیماری و راه‌های جلوگیری از پیشرفت آن‌ها را دریافت کنند. شرکت اپل در تلاش است تا با توسعه و عرضه این اپلیکیشن و وب سایت به کاربران کمک کند تا به اطلاعات تائید شده از طریق سازمانی‌ها دولتی دسترسی داشته باشند و از انتشار شایعات و اخبار جعلی در این زمینه که باعث افزایش تشویش اذهان عمومی می‌شود خودداری کند.

گفتنی است که شرکت اپل تا پیش از این اقدام به حذف تمامی اپلیکیشن‌های ارائه شده در مورد اطلاع رسانی بیماری کووید 19 از اپ استور کرده بود و اجازه فعالیت در این زمینه را به کاربران نداده بود. با این حال شرکت اپل در نتیجه موج اعتراضاتی که علیه این مسئله شد تصمیم گرفت تا یک مرکز اطلاع رسانی قابل اتکا را برای کاربران آماده عرضه کند که در حال حاضر در اپ استور و به صورت وب آماده عرضه شده‌اند.

این اپلیکیشن به صورت رایگان در اپ استور آماده عرضه شده است و می‌توان آن را از طریق صفحه رسمی Apple COVID-19 در اپ استور دانلود و نصب کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420