لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاینال کات پرو و لاجیک پرو برای 90 روز رایگان شدند

فاینال کات پرو و لاجیک پرو برای 90 روز رایگان شدند

شرکت اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اقدام به رایگان کردن دو نرم افزار حرفه‌ای ویرایش فایل‌های صوتی و تصویری خود کرده است. بر این اساس دو نرم افزار فاینال کات پرو و لاجیک پرو در حال حاضر برای مدت 90 روز رایگان خواهد بود.

شرکت اپل تا پیش از این برای مدت 30 روز امکان استفاده آزمایشی از فاینال کات پرو و لاجیک پرو ایکس را به کاربران می‌داد. اما حالا این محدوده را افزایش داده است و کاربران می‌توانند برای مدت زمانی بیشتری بدون پرداخت هزینه این نرم افزارها را مورد استفاده قرار دهند.

گفتنی است که شرکت اپل بیانیه‌ای ویژه برای کاربران و رایگان کردن این دو نرم افزار منتشر نکرده است با این حال در بخشی کوتاه از وب سایت خود آورده است که کاربران در دوران قرنطینه حاصل از شیوع ویروس کرونا می‌توانند با استفاده از این دو نرم افزار به صورت مستقیم خلاقیت خود را بالا ببرند و حرفه‌های لازم برای یادگیری شیوه‌های مورد نیاز برای ویرایش فایل‌های صوتی و تصویری را یاد بگیرند.

لاجیک ایکس پرو نرم افزار اختصاصی شرکت اپل است که برای ویرایش فایل‌های صوتی توسعه داده شده است. از طرف دیگر فاینال کات پرو یک نرم افزار اختصاصی از طرف شرکت اپل برای ویرایش فایل‌های تصویری و ویدیوها است. شرکت اپل این محصولات را به ترتیب با قیمت 200 و 300 دلار آماده عرضه کرده است با این حال به دلیل شیوع ویروس کرونا از کاربران خواسته تا در خانه‌ها بمانند و به صورت مستقیم با استفاده از این دو نرم افزار مهارت‌های خود در زمینه ویرایش فایل‌های صوتی و تصویری را افزایش دهند.

این نرم افزارها از همین حالا در مک اپ استور قابل دانلود و نصب هستند و تنها کافی است کاربران حساب اپل آیدی خود را در این فروشگاه نرم افزاری وارد کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373