لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فعلاً به کاربران خود خدمات پس از فروش ارائه نمی‌دهد

اپل فعلاً به کاربران خود خدمات پس از فروش ارائه نمی‌دهد

شرکت اپل اعلام کرده که به دلیل قرنطینه بودن بسیاری از مراکز و فروشگاه‌های خود، امکان ارائه خدمات پس از فروش به کاربران را ندارد و کاربران باید تا زمان بازگشایی کامل اپل استورها منتظر باقی بمانند.

بسیاری از کاربران دستگاه‌های خود را برای تعمیر به اپل استورهای رسمی ارائه داده‌اند و تعدادی دیگر از کاربران قصد دارند تا دستگاه‌های خراب خود را به منظور دریافت خدمات تعمیراتی به شرکت اپل ارائه دهند. در این میان، مشخص شده است که شرکت اپل و فروشگاه‌های رسمی به دلیل قرنطینه شدن بسیاری از شهرها و شیوع ویروس کرونا خدماتی را به کاربران ارائه نمی‌دهند.

بر این اساس کاربران کاربرانی که دستگاه‌های خود را برای تعمیر به اپل استورها تحویل داده‌اند، تا اطلاع ثانوی امکان پس گرفتن آن یا دریافت خدمات تعمیراتی را در سراسر جهان ندارند.

اپل از هفته گذشته و مشخصاً 14 مارس 2020 اعلام کرده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی اپل استورهای خود را به غیر شعبه‌های قرار گرفته در سرزمین اصلی چین تعطیل می‌کند و دیگر خدماتی را به کاربران ارائه نمی‌دهد. در این میان، بسیاری از کاربران در سراسر جهان به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده با سردرگمی مواجه شده‌اند.

اپل تصمیم دارد تا پس از پایان قرنطینه و تعطیلی‌های اجباری در نظر گرفته شده به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدام به بازگشایی اپل استورها کرده و دوباره این فروشگاه‌ها را بازگشایی کند. گفتنی است که شرکت اپل در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای بازگشایی فروشگاه‌های خود ارائه نکرده است.

با این حال خبرگزاری بلومبرگ روز گذشته اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا در از نیمه اول آوریل سال 2020 میلادی اپل استورهای خود را بازگشایی کند و از آن طریق دوباره خدمات فروش و عرضه محصولات خود را از سر بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420