لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر 2020 با کیبورد قیچی و تعمیر پذیری بهتر تولید شده است

مک بوک ایر 2020 با کیبورد قیچی و تعمیر پذیری بهتر تولید شده است

وب سایت آی فیکس است پس از چند روز از زمان معرفی مک بوک ایر 2020 اقدام به بررسی کیبورد قیچی و دیگر قطعات این محصول نظیر باتری کرده است.

در این بررسی مشخص شده است که شرکت اپل تنها یک تغییر اساسی در مک بوک ایر 2020 اعمال کرده است و آن هم به کیبورد قیچی مانند آن مربوط میشود. کیبورد قیچی مانند با همان طراحی سنتی که از سال 2017 به قبل در مک بوک ایرها مورد استفاده قرار گرفته بود، آماده عرضه در نسخه جدید این کامپیوترهای فوق سبک شده است.

آی فیکس ایت اعلام کرده که نحوه کاربری کیبوردهای قیچی مانند در مک بوک ایر 2020 نسبت به سال‌های گذشته هیچ تغییری نکرده است و با همان ظاهر پیشین آماده استفاده شده است. این مسئله به طور مشخص باعث میشود تا روند کاربری و استفاده از مک بوک ها برای تایپ کردن موارد مختلف با کمترین مشکل فنی مواجه باشد. با توجه به این موضوع، مهم‌ترین تغییر اعمال شده در مک بوک ایر 2020 نسبت به مدل سال گذشته شامل طراحی کیبورد میشود.

این وب سایت همچنین اعلام کرده که کابل اتصال ترک پد در مک بوک ایر 2020 از کیبورد جدا شده است که باعث افزایش سطح تعمیر پذیری این دستگاه نسبت به دستگاه‌های دیگر میشود.

مدل باتری، پیچ‌ها، اسپیکرها بهینه سازی شده‌اند که باعث افزایش سطح کاربری دستگاه‌ها میشود. علاوه بر این، حافظه رم و اس اس دی این دستگاه همانند سابق قابل ارتقا و تغییر نخواهند بود و با برد مدار منطقی در ارتباط هستند.

مک بوک ایر 2020 در ماه مارس معرفی شده است و قرار است به زودی از طریق فروشگاه‌های رسمی شرکت اپل آماده عرضه به بازار جهانی شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373