لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادوبی کاربران را دعوت به تست نسخه بتای ایلاستریتر آیپد کرد

ادوبی کاربران را دعوت به تست نسخه بتای ایلاستریتر آیپد کرد

شرکت ادوبی در حال آماده سازی و عرضه اپلیکیشن ایلاستریتر آیپد است و حالا از کاربران درخواست کرده تا نسخه بتای این اپلیکیشن را مورد تست قرار دهند.

ایلاستریتر آیپد قرار است در سال 2020 میلادی آماده عرضه شود با این حال شرکت ادوبی از همین حالا نسخه‌های بتای این اپلیکیشن را در اختیار کاربران قرار داده است. این شرکت از کاربران درخواست کرده تا در برنامه تست کنندگان ایلاستریتر آیپد عضو شوند و در صورتی که از آیپد به همراه اپل پنسل استفاده می‌کنند این اپلیکیشن را روی دستگاه‌های خود تست کنند و در صورت بروز مشکلات فنی آن‌ها را به ادوبی اعلام کردند.

شرکت ادوبی در طول یکی دو سال گذشته با همکاری با شرکت اپل تلاش کرده تا مجموعه نرم افزارهای حرفه‌ای سری Creative Cloud را برای آیپدها آماده عرضه کند. این محصولات قرار است با همان رابط کاربری مشابه با دستگاه‌های دسکتاپ مبتنی بر سیستم عامل مک او اس و ویندوز آماده عرضه کند.

ایلاستریتر آیپد به کاربران امکان طراحی اشکال مختلف به‌صورت وکتور را می‌دهد و کاربران می‌توانند از طریق قابلیت‌های ویژه آن در کنار اپل پنسل اقدام به طراحی و ساخت تصاویر گرافیکی کنند. گفتنی است که ایلاستریتر از همین حالا برای آیپد آماده عرضه شده است، با این حال شرکت ادوبی هنوز نسخه نهایی این محصول را در اختیار کاربران قرار نداده است و این اپلیکیشن در مرحله تست‌های بتا قرار دارد.

شرکت اپل تا پیش از این به منظور افزایش کاربری آیپدها با کمپانی‌های بسیاری همکاری کرده بود که نتیجه آن آماده سازی نرم افزارهای مهمی نظیر فتوشاپ و ایلاستریتر برای دستگاه‌های آیپد شده بود. ادوبی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکانات بهینه‌تری را برای آماده سازی و عرضه محصولات نهایی خود اضافه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420