لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدرن وارفیر تا چند روز دیگر با نقشه جدید عرضه می‌شود

مدرن وارفیر تا چند روز دیگر با نقشه جدید عرضه می‌شود

شرکت اینفینیتی وارد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً تا پایان هفته جاری از نقشه‌ای جدید در بازی کال آف دیوتی مدرن وارفیر رونمایی کند. این نقشه قرار استبه عنوان یکی از دی ال سی‌های کاربردی برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آماده عرضه شود و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این نقشه قرار بود تا روز گذشته به کاربران آماده عرضه شود؛ اما اینفینیتی وارد چند روز پیش رسماً اعلام کرد که توانایی عرضه این نقشه را تا روز بیست و چهارم مارس ندارد و به دلیل ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده برای تی های کار مجبور است آن را با چند روز تأخیر آماده عرضه به کاربران کند.

اینفینیتی وارد شب گذشته نیز از طریق حساب رسمی توییتر خود این مسئله را تایید کرده بود و از کاربران درخواست کرده بود که برای دسترسی به این حالت کمی صبور باشند. مدرن وارفیر قرار است با این نقشه جدید تغییراتی اساسی‌تر در بخش مالتی پلیر و آنلاین خود اعمال کند و از آن طریق کاربران به صورت بهینه‌تر امکان دسترسی به این بازی را داشته باشند.

تا پیش از این فرانچز کال آف دیوتی توانسته با جذب مخاطبین بسیار زیاد برای نسخه موبایل و بازی بتل رویال وار زون تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند و حالا این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سطح کاربری و نوع ارائه بازی‌های آنلاین را به کاربران خود تغییر دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند با چالش‌های جذاب‌تری برای اجرای بازی مواجه باشند.

این نقشه قرار است نهایت تا پایان هفته جاری آماده عرضه شود؛ با این حال شرکت سازنده هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از زمان، روز و ساعت انتشار آن در میان کاربران ارائه نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420