لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دو بازی رایگان پلی استیشن پلاس در آوریل 2020 منتشر شد

دو بازی رایگان پلی استیشن پلاس در آوریل 2020 منتشر شد

شرکت سونی از روز گذشته لیست بازی‌هایی که قرار است در جریان آوریل 2020 میلادی به صورت رایگان آماده عرضه شوند را آماده انتشار کرده است. این بازی‌ها شامل دو عنوان محبوب از سری بازی‌های اختصاصی و عمومی پلی استیشن می‌شوند.

برای دسترسی به این بازی‌ها کاربران می‌توانند برای مدت یک ماه اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس کرده و از آن طریق در مدت زمان مشخص بازی‌های یاد شده را اجاره کنند.

عرضه رایگان این بازی‌ها از سه شنبه، هفت آوریل 2020 آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت. شرکت سونی این بازی‌ها را برای بسیاری از ریجن های خود از آمریکا گرفته تا استرالیا، نیوزلند، اسپانیا، لهستان، آرژانتین و چند کشور دیگر نیز به صورت رایگان عرضه کرده است.

بازی‌های پلی استیشن پلاس در حقیقت عناوین رایگان مجموعه بازی‌های سونی هستند که به صورت اجاره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و کاربران برای مدت زمانی محدود امکان دسترسی به آن‌ها را با پرداخت مبلغ بسیار کم خواهند داشت. کاربران می‌توانند پس از اقدام به فعال سازی پلی استیشن پلاس، هر کدام از این بازی‌ها را از طریق بخش پلی استیشن نتورک انتخاب کرده و آن‌ها را پس از دانلود روی کنسول خود اجرا کنند.

بازی‌های ارائه شده در این مجموعه شامل یکی از بخش های پر بازدید آنچارتد و یکی از عناوین پر بازدید ماشین بازی درت می‌شوند که به صورت رایگان آماده عرضه شده‌اند. گفتنی است که وب سایت گیم استاپ به هر دو این عناوین امتیاز بسیار بالایی را داده است و همین دلیل اجرای آن‌ها در کنسول توصیه می‌شود.

لیست بازی‌های ارائه شده شامل موارد زیر می‌شود.

  • 1.Uncharted 4: A Thief’s End
  • 2.Dirt Rally 2.0

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373