لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بستر نرم افزاری ARKit 3.5 با پشتیبانی از لنز لیدار آیپد پرو نسل 4 آماده عرضه شد

بستر نرم افزاری ARKit 3.5 با پشتیبانی از لنز لیدار آیپد پرو نسل 4 آماده عرضه شد

 شرکت اپل تنها چند روز پس از آماده سازی و معرفی آیپد پرو نسل 4 اقدام به عرضه نسخه بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده ARKit 3.5 کرده است.

ARKit 3.5 در حال حاضر برای توسعه دهندگان آماده عرضه شده است و کاربران عادی به آن دسترسی ندارند. توسعه دهندگان قرار است با استفاده از این بستر نرم افزاری امکان توسعه و ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی جدید را برای لنز و سنسورهای جدید آیپد پرو را داشته باشند.

اپل در توسعه و عرضه آیپد پرو نسل 4 یا همان آیپد پرو 2020 تلاش کرده تا قابلیت‌های ویژه‌ای را آماده عرضه کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تعبیه لنز لیدار برای تشخیص عمق در دوربین این تبلت هوشمند بوده است. گفتنی است که شرکت اپل علاوه بر این سنسور از دو لنز واید و التراواید نیز برای افزایش سطح کیفیت تصاویر به ثبت رسیده توسط این دستگاه‌ها استفاده کرده است.

عرضه ARKit 3.5 به توسعه دهندگان باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌های عرضه شده در اپ استور به زودی امکانات ویژه و هوشمندانه‌تری برای کاربران داشته باشند و کاربران بتوانند به صورت روزمره از فناوری واقعیت افزوده در زندگی خود استفاده کنند.

اپل از سال 2017 تلاش کرده تا با توسعه و عرضه بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده ARKit امکانات ویژه‌ای را برای اجرای نرم افزارهای مختلف در نظر بگیرد. اپل همچنین از آیفون X به بعد دوربین‌های کارآمدتری برای این فناوری در نظر گرفت تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت حرفه‌ای و کاربردی‌تر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های واقعیت افزوده را اجرا کنند. ARKit باعث می‌شود تا توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر این فناوری تسهیل پیدا کنند و دستگاه‌های اپل امکانات بهتری برای اجرا و استفاده روزمره داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373