لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.4 به صورت عمومی آماده عرضه شد

آی او اس 13.4 به صورت عمومی آماده عرضه شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش به صورت رسمی فرایند آماده‌سازی و عرضه نسخه نهایی آی او اس 13.4 و آیپد او اس 13.4 را آغاز کرده است و درنتیجه این نسخه را آماده دانلودو نصب روی دستگاه‌های همراه خود کرده است.

این نسخه تا پیش از این شایعات زیادی را با خود همراه کرده بود. بر اساس بسیاری از این شایعات، نسخه یاد شده قرار بود در روزهای اولیه ماه مارس 2020 آماده عرضه به بازار شود؛ این در حالی است که شرکت اپل در نهایت تصمیم گرفت تا با چند روز تأخیر آن را در اختیار کاربران عادی قرار دهد.

با وجود این مسئله آی او اس 13.4 و آیپد او اس 13.4 از همین حالا برای دانلود و نصب در اختیار عمومی کاربران دستگاه‌های همراه قرار گرفته است و کاربران می‌توانند آن را برای بهینه سازی و بهبود روند کاربری دستگاه‌های خود دانلود و نصب کنند. در این آپدیت شرکت اپل برخی از به روز رسانی‌های پیشرفته را در اختیار کاربران قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود روند کاربری نرم افزار مدیریت ایمیل Mail اشاره کرد.

اپل همچنین نشان گر ماوس در آیپد او اس را تغییراتی قابل توجه داده است که باعث می‌شود تا روند کاربری با این نسخه به طرز قابل توجهی تغییر داشته باشد. تعداد میموجی های ارائه شده در این نسخه نیز افزایش داشته و شرکت اپل تلاش کرده تا بهینه سازی‌های زیادی در زمینه میموجی ها داشته باشد.

برای دریافت این نسخه کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Settings > General > Software Update اقدام به دانلود و نصب جدیدترین به روز رسانی عرضه شده برای دستگاه‌های هوشمند و همراه خود کنند. گفتنی است که این برای دریافت این به روز رسانی کاربران باید دستگاه خود را شارژ کرده و حتماً به اینترنت پر سرعت متصل کرده باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373