لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین آیفون 14 در سال 2022 مجهز به پریسکوپ می‌شود

دوربین آیفون 14 در سال 2022 مجهز به پریسکوپ می‌شود

شایعات منتشر شده در مورد فعالیت‌های آینده شرکت اپل حاکی از آن است که دوربین آیفون 14 که در سال 2022 آماده عرضه می‌شود، مجهز به پریسکوپ خواهد بود.

مینگ چی کو تحلیلگر موسسه TF International Security به تازگی ادعا کرده که تیم طراحی و مهندسی شرکت اپل در تلاش است تا در سال 2022 حداقل یک تلفن هوشمند را با دوربین مجهز به پریسکوپ آماده عرضه به بازار کند.

لنز پریسکوپی در دوربین آیفون 14 در حال حاضر به عنوان یک ایده در میان تیم طراحی شرکت اپل مطرح شده است که امکان زوم اپتیکال بین 5 تا 10 برابر را به دوربین این تلفن هوشمند می‌دهد.

مینگ چی کو تائید کرده که آیفون 14 با پریسکوپ قرار است در نیمه دوم سال 2022 آماده تولید، معرفی و عرضه به بازار شود. وی همچنین اعلام کرده که دوربین آیفون 14 دارای قابلیت‌های دیگری نیز خواهد بود که در حال حاضر نمی‌توان به صورت دقیق در مورد آن‌ها اظهار نظر کرد.

گفتنی است که آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس از همین حالا دارای امکان زوم دو برابر از طریق لنز تله فوتو هست. با این حال شرکت اپل تصمیم دارد تا با تعبیه سیستم زوم اپتیکال، امکانات بهینه‌تری را برای کاربران در نظر بگیرد. شرکت اپل در تلاش است تا دوربین آیفون‌های آینده را با قدرت مشابه با دوربین‌های DSLR حرفه‌ای آماده عرضه کند.

با این حال شرکت اپل از همین الان ادعا می‌کند که تصاویر ثبت شده توسط آیفون‌های 11 پرو و 11 پرو مکس دقیقاً مشابه با دوربین‌های حرفه‌ای است، با این حال افزایش کیفیت تصاویر این تلفن‌های هوشمند به صورت دیجیتالی بوده و اپل به دنبال بهبود سخت افزارهای تعبیه شده در بخش دوربین دستگاه‌های خود است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420