لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آیپد و آی‌مک جدید در کنفرانس مهرماه اپل

معرفی آیپد و آی‌مک جدید در کنفرانس مهرماه اپل

بر اساس گزارش ReCode اپل قصد دارد که کنفرانس مطبوعاتی جدید خود را در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) برگزار کرده و در آن آیپدهای جدید بهمراه آی مک رتینای جدید و همچنین سیستم عامل یوسمتی را معرفی کند.

بر اساس این خبر کنفرانس آینده اپل به بزرگی کنفراس قبلی این شرکت که در ماه سپتامبر برگزار شد نیست و قرار است که این نشست در سالن نمایش خود این شرکت برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که کنفرانس پیشین این شرکت که در آن از نسل جدید آیفون و ساعت اپل رونمایی شد در سالن Flint Center برگزار شد که 30 سال پیش نخستین مک در آن نمایش داده شده بود.

اپل تا پایان سال جاری میلادی چند محصول جدید دیگر دارد و قصد دارد که در کنفرانسی آنها را معرفی کند. بر اساس منابع ReCode اپل کنفرانس بعدی خود را در تاریخ 16 اکتبر برگزار خواهد کرد که در آن آیپد جدید، آی مک جدید و سیستم عامل یوسمتی را معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که نسل جدید آیپد ایر و آیپد مینی رتینا دارای پردازنده‌های ارتقایافته و پشتیبانی از سیستم شناساگر لمسی باشند. همچنین احتمال دارد که آیپد ایر علاوه بر رنگ نقره‌ای و خاکستری در رنگ طلایی نیز عرضه شود و همچنین دارای صفحه ضد انعکاس باشد.

آی مک رتینا نیز ممکن است که دارای وضوح تصویر 5K و بصورت 2880 * 5120 باشد و تنها در اندازه 27 اینچی عرضه شود. همچنین گفته می‌شود که گرافیک این دستگاه AMD بوده و از پردازنده Haswell که نسل جدید پردازنده‌های Broadwell شرکت اینتل است در آن استفاده شود، البته این پردازنده سال 2015 عرضه خواهد شد.

سیستم عامل یوسمتی نیز در آخرین مراحل آزمایشی خود قرار دارد و هفته‌ی گذشته نیز نسخه Golden Master آن که به نوعی نسخه پیش نهایی محسوب می‌شود برای توسعه دهندگان عرضه شد و به احتمال زیاد پس از پایان مراسم بصورت عمومی عرضه خواهد شد.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373