لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تست قدرت دو پرچمدار،آیفون 6 قوی تر از گلکسی نوت 4

تست قدرت دو پرچمدار،آیفون 6 قوی تر از گلکسی نوت 4

اولین بنچمارک‌هایی که از گلکسی نوت ۴ موجود در کره منتشر شده، نشان دهنده این موضوع است که این دستگاه قدرت عملکردی بهتر از دیگر دستگاه‌های اندرویدی دارد، اما آخرین غول سامسونگ هنوز در پشت رقبای اصلی خود یعنی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در زمینه عملکرد عقب افتاده است

سایت فون‌ آرنا به مقایسه امتیاز‌هایی که گلکسی نوت۴ (نسخه اکسینوس) و آیفون ۶ در بنچمارک‌های مختلف کسب کرده‌اند، پرداخته است. نتیجه مقایسه انجام شده نشان دهنده کسب امتیاز بیشتر دستگاه ساخت اپل در بسیاری از آزمایش‌ها است.

با اینکه آیفون ۶ تنها از یک پردازنده دو هسته‌ای بهره می‌برد اما در آزمایش‌های Sunspider ،Geekbench 3.2 single-core ،GFXBench T-Rex ،3D Mark Ice Storm Unlimited توانسته امتیاز بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۴ سامسونگ بدست آورد. البته نوت ۴ در آزمایش‌های Geekbench 3.2 multi-core و 3D Mark Ice Storm Unlimited Ice Storm تقریبا توانسته به امتیاز آیفون دست یابد. همچنین نوت ۴ توانسته در دو آزمایش Browsermark و 3D Mark Physics آیفون ۶ اپل را شکست بدهد.

iphone_6-is-better.pngجالب است بدانید که گلکسی نوت ۴، رقیب آیفون ۶ در این آزمایش، به پردازنده ۸ هسته‌ای اکسینوس 5433 و پردازنده گرافیکی Mail T-760 که در آسیا به فروش می‌رسد، مجهز بوده است. نسخه کوالکام این دستگاه تا چند هفته دیگر در بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد و این دستگاه احتمالا عملکرد بهتری از خود در رقابت با آیفون ۶ اپل بر جای خواهد گذاشت.

زومیت

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373