لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

A14 اولین تراشه مبتنی بر ARM خواهد بود که فرکانس بیش از 3 گیگاهرتز دارد

A14 اولین تراشه مبتنی بر ARM خواهد بود که فرکانس بیش از 3 گیگاهرتز دارد

شرکت اپل تصمیم دارد تا تراشه A14 به کار رفته در آیفون‌های 2020 را با فرکانس بیش از 3 گیگاهرتز آماده عرضه به بازار کند.

گزارش وب سایت Research Sniper حاکی از آن است که شرکت اپل عملاً در حال ساخت یک تراشه کاربردی با قدرتی بیش از پردازنده‌های سری Core i تولید شده توسط اینتل است که قرار است آن‌ها را در دستگاه‌های مختلف خود آماده عرضه کند. برخی از گزارش‌های ضد و نقیض منتشر شده از طریق تست‌های گیک بنچ نشان داده که فرکانس این پردازنده قرار است تا 3.1 گیگاهرتز افزایش پیدا کند.

گفتنی است که جدیدترین پردازنده مبتنی بر معماری ARM تولید شده توسط اپل فرکانسی معادل با 2.7 گیگاهرتز داشته است و حالا شرکت اپل تصمیم دارد تا حداقل تا 400 مگاهرتز دیگر قدرت پردازشی نسل بعدی تراشه‌های اختصاصی خود را افزایش دهد.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش است تا از طریق افزایش قدرت پردازشی این تراشه‌ها اقدام به ساخت و تولید آیپدهای پرو و برخی از مدل‌های مک بوک به همراه پردازنده‌های ARM کند.

شرکت اپل همچنان در تلاش است تا تراشه‌های سری A را با همکاری با کارخانه تایوانی TSMC آماده تولید و تعبیه در دستگاه‌های خود کند. گفتنی است که این تراشه‌ها به صورت اختصاصی توسط شرکت اپل طراحی و تولید شده است. بر این اساس پیش بینی می‌شود که اولین مک بوک های مبتنی بر تراشه‌های ARM با پردازنده‌های A14 آماده عرضه به بازار شوند.

افزایش فرکانس پردازشی این تراشه‌ها همچنین باعث می‌شود تا روند کاربری آیفون‌ها همانند کامپیوترهای حرفه‌ای افزایش پیدا کند و کاربران محدودیت پردازشی کمتری برای انجام کارهای مختلف داشته باشند. گفتنی است که این تراشه احتمالاً هم‌زمان با آیفون 12 و در سپتامبر 2020 آماده معرفی و عرضه به بازار می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373