لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یوبی سافت از فصل دوم شاهزاده ایرانی: تیغ‌های ایرانی به صورت رسمی رونمایی کرد

یوبی سافت از فصل دوم شاهزاده ایرانی: تیغ‌های ایرانی به صورت رسمی رونمایی کرد

شرکت یوبی سافت به تازگی از فصل جدید بازی از مجموعه شاهزاده ایرانی با عنوان تیغ‌های ایرانی Prince of Persia: The Blades of Persia رونمایی کرد. این فصل زیر شاخه ای از مجموعه خنجر زمان به حساب میاید.

این بازی در سبک ماجراجویانه ساخته شده است که یک بازی اتاق فرار مبتنی بر واقعیت مجازی به حساب میاید. این بازی قرار است به زودی آماده عرضه شود که شامل فرار از یک قلعه باستانی با سبک و سیاق ایران باستان است.

این بازی یکی از معدود عناوینی است که از فرانشیز شاهزاده ایرانی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی آماده عرضه شده است و جالب اینجا است که با فناوری واقعیت مجازی نیز ارائه شده تا تجربه‌ای متفاوت را به کاربران ارائه دهد.

این بازی قرار است به زودی آماده عرضه به کاربران شود، با این حال بررسی‌های اولیه از گیم پلی آن حاکی از آن است که یوبی سافت در توسعه آن تلاش کرده تا ایده‌های مشترکی از فرانشیز کیش یک آدمکش را نیز در آن قرار دهد. با این حال این بازی قرار است با تم ایرانی آماده عرضه به کاربران شود.

یوبی سافت اعلام کرده که این بازی در بیش از 300 منطقه در سراسر جهان به صورت فیزیکی آماده عرضه می‌شود و قرار است تغییرات ویژه‌ای در آن قرار داشته باشد. این بازی همچنین قرار است شباهت زیادی به بازی Lost Pyramid و Medusa’s Gate داشته باشد.

شاهزاده ایرانی: تیغ‌های ایرانی قرار است رسماً تا بهار سال 2020 میلادی آماده عرضه در کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی پشتیبانی کننده از هدست های واقعیت مجازی باقی بماند و پس از آن کاربران می‌توانند آن را برای دستگاه‌های خود خریداری کرده و از اجرای آن لذت ببرند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420