لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تسویه اپل کارت در پایان ماه مارس انجام نمی‌شود

تسویه اپل کارت در پایان ماه مارس انجام نمی‌شود

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که آن دسته از کاربران که اپل کارت را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در پایان ماه مارس تسویه حساب خریدها و پرداخت‌های خود را انجام ندهند.

بر اساس گزارش خبرگزاری 9to5mac شرکت اپل به خاطر شیوع ویروس کرونا تسویه حساب خریدها و پرداخت‌های انجام شده با استفاده از اپل کارت را حداقل برای مدت زمان یک ماه به تعویق انداخته است. شرکت اپل همچنین بیانیه‌ای را منتشر کرده و در آن اعلام کرده که به دلیل شیوع کووید 19 تصمیم گرفته تا چالش‌های مربوط به پرداخت و مراجعه حضوری به مراکز مالی را کاهش دهد.

بر این اساس، شرکت اپل به صورت ماهانه پرداخت‌های مربوط به اپل کارت را تسویه نمی‌کند و از کاربران درخواست کرده تا به‌منظور حفظ سلامت خود فعلاً اقدامی برای حضور فیزیکی در مراکز مالی نظیر بانک‌ها انجام ندهند. این کمپانی همچنین اعلام کرده که پشتیبانی ویژه را در طول شیوع ویروس کرونا به کاربران خود می‌دهد و آن‌ها می‌توانند با تماس با بخش پشتیبانی بین‌المللی شرکت اپل سؤال‌های خود در مورد نحوه استفاده از این کارت اعتباری را مطرح کنند.

اپل کارت یا همان کارت اعتباری شرکت اپل در بهار سال جاری میلادی معرفی و در ماه اوت 2019 آماده عرضه به بازار شد. این کارت اعتباری محصول همکاری مشترک شرکت اپل با موسسه مالی و اعتباری گلدمن ساکس است که در چند کشور جهان آماده عرضه شده است.

شرکت اپل در تلاش است تا با موکول کردن تسویه حساب کارت اعتباری خود به ماه آینده به روند قرنطینه شدن مردم در خانه‌ها و توقف چرخه شیوعبیماری کویید 19 کمک کند.

اپل همچنین در حال حذف خرید حضوری محصولات خود در اپل استورها است و فروشگاه‌های فیزیکی خود در آمریکا را تعطیل کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420