لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لیگ کال آف دیوتی به صورت آنلاین برگزار می‌شود

لیگ کال آف دیوتی به صورت آنلاین برگزار می‌شود

گزارش‌های منتشر شده از برخی از وب سایت‌های فعال در صنعت بازی حاکی از آن است که لیگ‌های شهر به شهر کال آف دیوتی قرار است به صورت آنلاین برگزار شود و قرار نیست مراسمی برای آن به صورت حضوری برگزار شود. لیگ کال آف دیوتی در آمریکای شمالی و اروپا برگزار می‌شود که قرار است به صورت فصلی و بر اساس رقابت‌های ویژه برگزار شود.

در این لیگ تعدادی از گیمرها به صورت فصلی گرد هم میایند با یک دیگر در بازی کال آف دیتوی به صورت مالتی پلیر رقابت می‌کنند. در این میان، گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مقابله با گسترش آن برگزار کنندگان این لیگ در سراسر جهان آن را متوقف کرده‌اند.

بر این اساس تمامی لیگ‌های کال آف دیوتی موبایل متوقف شده است و قرار نیست مراسمی ویژه برای آن برگزار شود و به جای آن قرار است به صورت آنلاین مراسم‌ها برگزار شود. این لیگ در فصل جاری توسط اکتیویژن بلیزارد به صورت دیگری رقابت‌های مورد نظر را اجرا می‌کند.

اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده که آمادگی لازم برای اجرای آنلاین این لیگ را به صورت آنلاین دارد و سرورهای خود را برای آن آماده عرضه کرده است. این لیگ قرار است در چند ایالت آمریکا و چندین شهر از اروپا برگزار شود که شامل مینسوتا، آتلانتا، کالیفرنیا و شهر لندن در انگلستان هستند.

گفتنی است که این لیگ به صورت استثنا در این شرایط ویژه برگزار شده است و پس از پایان یافتن بحران ویروس کرونا در سراسر جهان لیگ‌ها به حالت عادی باز می‌گردند.

تا پیش از این نیز لیگ اورواچ نیز به خاطر شیوع این ویروس به صورت محدود و صرفاً از طریق روش‌های آنلاین برگزار شده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420