لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استورها در آمریکا به خاطر ویروس کرونا مسدود می‌شوند

اپل استورها در آمریکا به خاطر ویروس کرونا مسدود می‌شوند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک اپل استورهای خود در کشور آمریکا را به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل کند.

اپل به دلیل اعلام شرایط اضطراری مربوط به شیوع ویروس کرونا توسط رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده که اپل استورهای آمریکایی مسدود می‌شوند.

تیم کوک مدیر عامل این کمپانی در مورد این مسئله اعلام کرده که خدمات پس از فروش محصولات به کاربران قرار است با مدتی تأخیر و در برخی موارد به صورت غیرحضوری انجام شود. اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام یک از اپل استورهای آمریکایی قرار است تعطیل شوند نداده است و ممکن است تمامی این فروشگاه‌های فیزیکی فعالیت خود را به صورت موقت در کشور تعطیل کنند.

علاوه بر این، شرکت اپل تمامی اپل استورهای منطقه چین بزرگ که تحت قلمروی جمهوری خلق چین نیستند را بسته است. بر این اساس اپل استورها در هنگ‌کنگ و تایوان فعلاً فعالیتی نخواهند داشت. اپل اعلام کرده که حقوق کارکنان این اپل استور محفوظ است و این شرکت با هیچ کس قطع همکاری نمی‌کند. این مسئله شامل کارکنانی که به صورت ساعتی با شرکت اپل قرارداد بسته‌اند نیز می‌شود.

اپل همچنین اعلام کرده که در صورت تشخیص بیماری در کارکنان اپل استورها، هزینه‌های مربوط به درمان این افراد و اعضای خانواده آن‌ها را پرداخت می‌کند. این مسئله شامل کارکنان اپل استورها در آمریکا و در منطقه چین بزرگ، شامل جمهوری خلق چین، هنگ‌کنگ و تایوان می‌شود.

تیم کوک در بیانیه‌ای عمومی علاوه بر اشاره به این موارد اعلام کرده که به سلامت کارکنان اپل استورها اهمیت می‌دهد و شرکت اپل تصمیم دارد تا با حمایت از کارکنان خود، دوره خطرناک شیوع ویروس کرونا را پشت سر بگذراند. گفتنی است شرکت اپل اطلاعات دقیق و مشخصی در مورد زمان بازگشایی اپل استورها نیز ارائه نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420