لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

6 میلیون کاربر در عرض 24 ساعت به کال آف دیوتی وار زون اضافه شدند

6 میلیون کاربر در عرض 24 ساعت به کال آف دیوتی وار زون اضافه شدند

کال آف دیوتی وار زون(Call of Duty: Warzone) به تازگی همراه با گیم بتل رویال منتشر شده است و در عرض 24 ساعت اول توانسته بیش از 6 میلیون کاربر را به خود جذب کند.

این بازی از همان روز اول توانسته یک رقیب مهم برای بازی‌های بتل رویال مشابه نظیر فورتنایت، پابجی و اپکس لجندز تبدیل شود و از آن طریق کاربران زیادی را به خود جلب کند. البته تعداد کاربران این بازی آن‌چنان رکورد شکن نبوده است، تا پیش از این اپکس لجندز رکورد ویژه‌ای را به ثبت رسانده و در طول سه روز اول انتشار خود 10 میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

با این وجود، کال آف دیوتی وار زون می‌تواند در طول چهل و هشت ساعت آینده تعداد بیشتری از کاربران را به خود جذب کند. وب سایت USA Today روز گذشته اعلام کرده بود که این بازی به‌راحتی می‌تواند محبوب‌ترین بازی بتل رویال آنلاین یعنی فورتنایت را شکست دهد و تعداد کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

این بازی می‌تواند در هر گیم 150 کاربر آنلاین را به صورت هم‌زمان در یک نقشه قرار دهد و از آن طریق یک بازی بسیار ویژه و تجربه کاملاً متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد. گفتنی است که این بازی محیط آشناتری برای کاربران دارد و به همین دلیل تعداد زیادی از کاربران به حضور در آن جلب می‌شوند.

کال آف دیوتی وار زون یک بازی آنلاین انبوه است که به تازگی منتشر شده است و توانسته در مدت زمانی کوتاه تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب کند. این بازی در حال حاضر در مراحل افزایش کاربران اولیه قرار دارد و در آینده احتمالاً کاربران بسیار بیشتری را به خود جلب می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420