لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه‌های دموی ایرپاد و اپل واچ از اپل استورهای رسمی جمع شد

نسخه‌های دموی ایرپاد و اپل واچ از اپل استورهای رسمی جمع شد

شرکت اپل به تازگی به اپل استورهای رسمی دستور داده تا نسخه‌های دموی ایرپاد و اپل واچ را در فروشگاه‌ها جمع کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری Business Insider شرکت اپل به دلیل کمبود این دستگاه‌ها از اپل استورهای رسمی درخواست کرده تا نسخه‌های دموی این محصولات را از فروشگاه‌ها جمع کنند. مشتریانی که به اپل استورهای رسمی مراجعه می‌کنند، دیگر امکان استفاده دمو از این محصولات را ندارند و نمی‌توانند آن‌ها را روی گوش و مچ دستان خود امتحان کنند.

تا پیش از این شرکت اپل همواره نسخه دموی تمامی محصولات خود را در اپل استورها به نمایش می‌گذاشت تا کاربران امکان تست این محصولات را داشته باشند. با این حال گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل به دلیل کمبود محصولات خود تصمیم گرفته تا عرضه آن‌ها به صورت دمو را در اپل استورها متوقف کند.

شرکت اپل نزدیک به یک ماه است که با چالش تولید انبوه محصولات خود مواجه شده است. بسیاری از کارخانه‌های چینی به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت اجباری و با دستور دولت این کشور بسته شده‌اند و محصولات اپل را تولید نمی‌کنند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از محصولات در بازار جهانی کمیاب یا حتی نایاب شود.

تا پیش از این خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده بود که محصولاتی نظیر آیپد پرو نسل 3 در برخی ظرفیت‌ها به طور کامل در شهر نیویورک نایاب شده است و هیچ اپل استور رسمی این محصول را برای فروش آماده ندارند. بر این اساس شرکت اپل اعلام کرده که هیچ یک از محصولات جدید نباید به عنوان دمو باز و در اختیار مشتریان قرار گیرد و تا زمان آغاز دوباره فرایند تولید انبوه این روند باید ادامه داشته باشد.

گفتنی است که اپل هنوز بسیاری از اپل استورهای خود در چین را تعطیل کرده است. این شرکت در حال حاضر هیچ اپل استور فعالی در ایتالیا نیز ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420