لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ها از سال 2021 با پردازنده اختصاصی شرکت اپل ساخته می‌شوند

مک بوک ها از سال 2021 با پردازنده اختصاصی شرکت اپل ساخته می‌شوند

شرکت اپل تصمیم دارد تا از سال 2021 میلادی به صورت رسمی وارد عرصه تولید پردازنده‌های مناسب برای کامپیوترهای شخصی شود و مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های اختصاصی خود را تولید کند.

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس شرکت اپل به تازگی یک پیش بینی طولانی و مفصل را در مورد مک بوک‌های 2021 را منتشر کرده است و در آن در مورد مشخصات سخت افزاری این محصولات صحبت کرده است. بر اساس ادعای منتشر شده توسط مینگ چی کو شرکت اپل تصمیم دارد تا از سال 2021 میلادی فرایند تولید مک بوک ها با پردازنده اختصاصی را آغاز کند و پس از آن به صورت اختصاصی این محصولات را تولید و آماده عرضه کند.

شرکت اپل تا به امروز برای تولید و عرضه مک بوک ها و تأمین پردازنده آن‌ها وابسته به شرکت اینتل بوده است. علاوه بر این، اپل برای تأمین کارت‌های گرافیکی تعبیه شده در مک بوک ها با شرکت انویدیا و پس از آن با شرکت AMD همکاری می‌کند.

در این میان، مینگ چی کو اعلام کرده که طی پیش بینی‌ها و تحقیقات انجام شده خود به این نتیجه رسیده است که اپل فرایند تولید مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های اختصاصی را از سه ماهه پایانی 2020 آغاز می‌کند و آن را در سال 2021 میلادی آماده عرضه به بازار می‌کند.

شایعات پیشین در این زمینه بر این باور بودند که شرکت اپل در تلاش است تا در سال 2020 یا 2021 میلادی مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM را آماده عرضه کند. گفتنی است که شرکت اپل از همین حالا در زمینه تولید پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM به خودکفایی رسیده و آن‌ها را در مک بوک ها مورد استفاده قرار می‌دهد. با این حال این شرکت در تلاش است تا احتمالاً همین پردازنده‌ها را در کامپیوترهای مک خود آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373