لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

E3 2020 بالاخره به خاطر اعتراض‌های زیاد لغو شد

E3 2020 بالاخره به خاطر اعتراض‌های زیاد لغو شد

گردانندگان کنفرانس E3 2020 به صورت رسمی تائید کردند که این رویداد به صورت کامل کنسل شده است و دیگر قرار نیست برگزار شود.

این ادعاها در حالی مطرح شده است که گردانندگان این رویداد تا پیش از این اعلام کرده بودند که هیچ برنامه‌ای برای توقف و لغو برگزاری این رویداد را در دستور کار خود ندارند و قرار است این رویداد را طبق برنامه هر ساله برگزار کنند. اما حالا این رویداد لغو شده است که دلیل آن احتمالاً به موج اعتراضات مربوط به برگزاری آن مربوط بوده است.

منابع رسمی این رویداد اعلام کرده‌اند که تمامی بخش‌های این رویداد در سال 2020 برگزار نمی‌شود؛ این منابع تأکید کرده‌اند که توقف پروازها و سیستم‌های حمل و نقل عامل اصلی این لغو این رویداد بوده است. علاوه بر این، چندین منبع خبری آگاه که نام آن‌ها فاش نشده اعلام کرده‌اند که این رویداد به هیچ وجه قرار نیست در سال 2020 میلادی برگزار شود.

گسترش و شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شده تا بسیاری از رویدادهای فناوری و سرگرمی به‌طور کامل کنسل شوند. با این حال مدیران E3 2020 اعلام کرده بودند که برنامه‌ای برای توقف برگزاری این رویداد در سال 2020 ندارند. با این حال موج اعتراض‌ها به دلیل افزایش نگرانی به خاطر افزایش میزان شیوع ویروس کرونا باعث شده تا رویدادهای مختلف از جمله MWC و E3 و GDC برگزار نشوند.

بر این اساس رویداد بعدی E3 به سال 2021 میلادی موکول می‌شود و امسال شرکت‌ها از حضور در این رویداد برای معرفی دست آوردهای جدید خود بی‌بهره خواهند بود. بسیاری از شرکت ها نظیر مایکروسافت و EA Games هر ساله با شرکت در این رویداد محصولات و دست آوردهای خود در حوزه سرگرمی دیجیتالی را معرفی میکردند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420