لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نیوز یک بخش جداگانه را به پوشش خبری ویروس کرونا اختصاص داد

اپل نیوز یک بخش جداگانه را به پوشش خبری ویروس کرونا اختصاص داد

 شرکت اپل تصمیم گرفته تا یک بخش جداگانه را برای پوشش خبری ویروس کرونا در اپلیکیشن اپل نیوز باز کند.

در این بخش شرکت اپل تمامی اطلاعات تائید شده و عاری از شایعات منتشر شده را به صورت دست‌چین انتخاب می‌کند و آن‌ها را پوشش می‌دهد.

این بخش جداگانه فقط برای کاربران آمریکا و افرادی که از اپل آیدی آمریکا با آی پی این کشور استفاده می‌کنند ارائه شده است. این خبرها فقط به زبان انگلیسی و از منابع خبری مورد اعتماد انتخاب شده اند که شامل CNN، وال‌استریت ژورنال، لوس‌آنجلس تایمز و برخی دیگر از خبرگزاری‌ها می‌شوند. علاوه بر این، شرکت اپل با برخی از منابع قابل اطمینان پزشکی نظیر دانشگاه جان هاپکینز و روابط عمومی وزارت کشور آمریکا اطلاعات دقیق در مورد بازی‌ها را ارائه می‌دهد.

اپل تا پیش از این تمامی اپلیکیشن‌های مربوط به انتشار خبرها و آموزش‌های ویروس کرونا را از اپ استور حذف کرده بود. این شرکت اعلام کرده بود که نگرانی زیادی به خاطر گسترش شایعات تائید نشده و افزایش سطح نگرانی و تشویش اذهان عمومی داشت و به همین دلیل از به هیچ اپلیکیشنی در این زمینه اجازه فعالیت نداده بود.

اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل با راه اندازی بخشی جداگانه در بخش اپل نیوز تلاش کرده تا خبرهای تائید شده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد و از انتشار شایعات جلوگیری کند.

گفتنی است که شرکت اپل تا پیش از این نیز یک بخش جداگانه را برای پوشش خبرهای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نظر گرفته بود که اطلاعات خاصی و به دور از طرفداری را به کاربران ارائه کند.

گفتنی است که اپل نیوز و پوشش خبری آن در تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل شامل آیفون، آیپد و مک قابل استفاده و دسترسی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420