لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ممکن است چالش گوشی‌های تاشونده را حل کند

اپل ممکن است چالش گوشی‌های تاشونده را حل کند

اپل روز گذشته یک پتنت جدید را به ثبت رسانده و طی آن ایده‌ای جدید را در مورد گوشی‌های تاشونده مطرح کرده است که می‌تواند چالش امروزی شرکت‌های فناوری را حل کند.

بر اساس این اطلاعات که در پتنت جدید شرکت اپل در سازمان ثبت اختراع آمریکا منتشر شده است؛ یک دستگاه تاشونده می‌تواند به عنوان دو دستگاه جداگانه طراحی و ساخته شود که با استفاده از ایده‌ای خاص به یک دیگر متصل می‌شوند. اپل در این پتنت توضیح داده که تعبیه سنسورهای خاص در لبه‌های این دو دستگاه می‌تواند امکان اتصال آن‌ها به یکدیگر را ممکن سازد و از آن طریق بتوان یک دستگاه یکپارچه به همراه قابلیت تا شوندگی را طراحی و مورد توسعه قرار داد.

وب سایت اپل اینسایدر که برای اولین بار اطلاعات این پتنت را منتشر کرده، اعلام کرده که اپل در توضیح این ایده، تلاش داشته تا مشکلات فنی موجود در طراحی محصول جدید شرکت مایکروسافت با عنوان Surface Duo را برطرف کند. در این ایده، شرکت اپل در مورد قطعات مگنتی سخن به میان آورده که با قرار گرفتن در لبه‌ها می‌توانند دو دستگاه را به یک دیگر متصل کند و در زاویه صفر تا 180 درجه همچنان متصل باقی بماند.

شرکت اپل هنوز به صورت رسمی هیچ اطلاعاتی در مورد توسعه و عرضه یک دستگاه تاشو ارائه نداده است، با این حال گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این کمپانی همانند رقیبان خود در تلاش است تا محصولاتی تاشو، اما باکیفیت از دسته آیفون‌ها و آیپدها را آماده عرضه به بازار کند.

با توجه به این موضوع هنوز معلوم نیست که شرکت اپل تصمیم دارد تا این محصول را در چه سالی آماده معرفی و عرضه به بازار جهانی کند. با این حال پیش بینی‌های منتشر شده خبر از معرفی این محصول در بازه سال 2021 تا 2022 میلادی داده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420