لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 14 مجهز به یک اپلیکیشن فیتنس خواهد بود

آی او اس 14 مجهز به یک اپلیکیشن فیتنس خواهد بود

شرکت اپل در حال توسعه و ساخت یک اپلیکیشن فیتنس در آی او اس 14 است که قرار است در آیفون و اپل واچ آماده عرضه شود.

این اپلیکیشن فیتنس قرار است همراه با ویدیوهای ورزشی و تمرین‌های ویژه باشد که در رشته‌های مختلف قابل استفاده خواهد بود. این اپلیکیشن با اسم رمز Seymour در حال توسعه قرار دارد و قرار است در سه سیستم عامل iOS 14، watchOS 7 و tvOS 14 آماده عرضه شود. این اطلاعات در یکی از تصاویر مربوط به کدهای آی او اس 14 فاش شده است.

این اپلیکیشن ورزشی می‌تواند در دستگاه‌های آیفون، اپل واچ و تی وی او اس ویدیوهای ورزشی مختلف را دانلود کرده و به کاربران نشان دهد. این ویدیوها به صورت آموزشی تهیه شده اند که فعالیت‌های ورزشی و نرمش‌های مختلف را به کاربران آموزش می‌دهند.

ویدیوهای دانلود شده امکان سینک شدن از روی آیفون در اپل واچ، اپل تی وی و آیپد را دارند و کاربران می‌توانند در زمان ورزش‌ها آن‌ها را مشاهده کنند. اپل در نظر دارد تا این ویدیوهای آموزشی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. این ویدیوها شامل آموزش نرمش از طریق دویدن، رقص، استفاده از دوچرخه ثابت، تمرین‌های کششی، استقامتی، یوگا و پیاده روی خارج از خانه می‌شوند. 

این اپلیکیشن فیتنس قرار است سازگاری کاملی با اپلیکیشن Activity داشته باشد و از آن طریق فعالیت کاربران را لحظه به لحظه پیگیری کند و از آن طریق دستاوردها و امتیازهای ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که در صورت حقیقت داشتن اطلاعات منتشر شده، اپل برای اولین بار امکان تماشای ویدیو در اپل واچ را به کاربران ارائه داده است. تا پیش از این شرکت اپل امکان تماشای ویدیوهای مختلف را از طریق نمایشگر کوچک ساعت هوشمند اپل واچ ارائه نداده بوده است؛ بر این اساس، پیش بینی می‌شود که این بخش از شایعات فوق صحت نداشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420