لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نشانگر ماوس در آیپد او اس 14 تغییر می‌کند

نشانگر ماوس در آیپد او اس 14 تغییر می‌کند

بررسی‌های اولیه از کدهای فاش آی او اس و آیپد او اس 14 حاکی از آن است که اپل در حال تغییر نشانگر ماوس در آیپد است.

کدهای منتشر شده از آی او اس 14 و آیپد او اس 14 از روز گذشته اطلاعات زیادی را از سری محصولات جدید شرکت اپل و سیستم‌عامل‌های این کمپانی را فاش کرده است و حالا مشخص شده است که اپل در حال تغییر نشانگر ماوس در آیپد است.

اپل از زمان توسعه آیپد او اس 13 پشتیبانی از ماوس را به سری تبلت های خود ارائه داده است. اما نشانگر ماوس به صورت یک دایره در این نسخه طراحی شده است که وسط آن یک نقطه برای انتخاب موارد مختلف در نظر گرفته شده است. در این میان، شرکت اپل تصمیم گرفته تا نشانگر ماوس در آیپد او اس 14 را به گونه‌ای تغییر دهد که کاربران تجربه‌ای مشابه با کامپیوترهای مک داشته باشند.

نشانگر ماوس در آیپد او اس 14 به گونه‌ای تغییر می‌کند که شبیه به نشانگر سری دستگاه‌های مک شود و کاربران تجربه‌ای مشابه را از آن داشته باشند. گفتنی است که شایعات پیشین حاکی از آن بودند که شرکت اپل در حال توسعه و ساخت اسمارت کیبورد دارای ترک پد برای آیپد پرو نسل 4 است. بر این اساس، شرکت اپل تلاش دارد تا تجربه و روند کاربری آیپد را به گونه‌ای تغییر دهد که کاربران دستگاه‌های مک از همراه داشتن همیشگی لپ تاپ‌ها بی‌نیاز شده و آیپد را جایگزین کارهای خود کنند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که آیپد پرو نسل 4 قرار است با تغییرات ویژه‌ای همراه شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن دوربین سه‌گانه مشابه با آیفون 11 پرو و پشتیبانی از سیستم OCR (تشخیص دست خط) با استفاده از اپل پنسل اشاره کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420