لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اضافه شدن کنترل‌های قدیمی به فورتنایت

اضافه شدن کنترل‌های قدیمی به فورتنایت

اپیک گیم تصمیم دارد تا 3 روز دیگر کنترل‌های قدیمی را به بازی فورتنایت اضافه کند که باعث تغییری کوچک اما مهم در روند اجرای بازی می‌شود.

فورتنایت این آپدیت را در تاریخ 13 مارس آماده عرضه می‌کند و از طریق تویتر و بخش نوتیفیکیشن فورتنایت تغییرات این به روز رسانی را منتشر کرده است.

در این آپدیت، کنترل‌های قدیمی شامل ابزارهای کمکی در نشانه گیری و موارد دیگر تغییراتی خاص خواهند کرد که به روند اجرای بازی کمک می‌کند. دستیار نشانه گیری که مهم‌ترین تغییر این بازی است باعث می‌شود تا روند اجرای بازی آسان‌تر شود. البته این مسئله برای بسیاری از کاربران حرفه‌ای ناخوشایند است و باعث شده تا بسیاری از آن‌ها از این مسئله راضی نباشند. البته کاربران می‌توانند این قابلیت را به صورت انتخابی خاموش کنند و بدون آن اقدام به اجرای بازی کنند.

این قابلیت همچنین با استفاده از ماوس و کیبورد و کنترل‌های مختلف کنسول و کامپیوترها نیز می‌توانند قابل استفاده باشند. بر این اساس کاربران در اجرای بازی با کنترلر های مختلف محدودیت زیادی نخواهند داشت.

در آپدیت جدید همچنین قرار است موارد جدیدی نظیر دود، دیوارها با طراحی جدید و سلاح‌های جذاب‌تر نیز به آپدیت اضافه شوند. گفتنی است که برای دسترسی به بازی فورتنایت پس از روز 13 مارس 2020 کاربران باید این آپدیت را دریافت کنند.

فورتنایت به زودی این بازی جدید را آماده عرضه می‌کند و کاربران می‌توانند آن را به صورت مستقیم دانلود و نصب کنند. پس از نصب این آپدیت قابلیت‌های جدیدی به کاربران ارائه می‌شود که روند اجرای بازی و گیم پلی را به صورت کامل تغییر می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420