لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال شکست فورتنایت توسط کال آف دیوتی

احتمال شکست فورتنایت توسط کال آف دیوتی

کال آف دیوتی Warzone با قابلیت اجرای بازی بتل رویال آماده عرضه شده است و حالا برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این بازی می‌تواند فورتنایت را در جلب گیمرها شکست دهد.

بر اساس گزارش تحلیلی USA Today بتل رویال کال آف دیوتی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و به همین دلیل کاربران تمایل بیشتری به اجرای این بازی پیدا خواهند کرد. USA Today ضمن توضیح در مورد قابلیت‌های کال آف دیوتی جدید، نظیر پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف به صورت کراس پلتفرم که شامل پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی از طریق سرویس بلیزارد بتل نت می‌شوند توضیح داده که کاربران بیشتری به اجرای این بازی نسبت به فورتنایت و رقیب‌های دیگر متمایل خواهند شد.

کال آف دیوتی WarZone به صورت رایگان آماده عرضه شده است، با این حال تنها کاربران ایکس باکس وان مستلزم خرید اکانت ایکس باکس لایو خواهند بود. علاوه بر این، بازی جدید می‌تواند تا 150 نفر را در هر گیم بتل رویال در خود جا دهد. محیط هر دو بازی از لحاظ گیم پلی دارای خصوصیت‌های ویژه‌ای هستند؛ با این حال گیمرها با محیط و گیم پلی کال آف دیوتی آشنایی بیشتری دارند و همین مسئله باعث می‌شود تا در آینده نزدیک تعداد طرفداران بیشتری برای اجرای این بازی جذب شوند.

علاوه بر این، کال آف دیوتی تا پیش از این در نسخه موبایل موفقیت‌های بسیار زیادی داشت و توانست در مدت زمانی کوتاه به پردانلودترین بازی عرضه شده در اپ استور و پلی استور تبدیل شود. به همین دلیل کاربران می‌توانند موفقیت بسیار بیشتری در بخش بتل رویال نسبت به رقیب‌های جدید خود داشته باشد. کال آف دیوتی با این بازی جدید می‌تواند عدم توجه‌ها به آخرین نسبت مجموعه Black Ops را نیز جبران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373