لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان منشن کردن به زودی به آی مسیج اضافه می‌شود

امکان منشن کردن به زودی به آی مسیج اضافه می‌شود

شرکت اپل در حال تست قابلیت‌های جدید در سرویس آی مسیج است و به زودی تصمیم دارد تا آن‌ها را برای کاربران آماده عرضه کند. یکی از این قابلیت‌ها شامل منشن کردن در ای مسیج می‌شود.

تا پیش از این سرویس آی مسیج شباهت کاملی به اپلیکیشن مدیریت اس ام اس ها داشته است و هیچ قابلیت مشابه با پیام رسان‌های دیگر نظیر واتساپ و تلگرام را در اختیار کاربران قرار نمی‌داد. با این حال شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه نسخه بعدی سیستم عامل آی او اس تغییر دهد.

بررسی‌های انجام شده از نسخه‌های بتای سیستم عامل آی او اس حاکی از آن است که امکان منشن کردن یک فرد دیگر با استفاده از قرار دادن علامت @ در بخش ابتدایی نام امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند امکان پاسخ دادن به یک پیام دریافتی را به صورت مستقیم داشته باشند. کاربران می‌توانند در آی مسیج همانند واتساپ و تلگرام به صورت مستقیم پیام‌های جدید را پاسخ دهند.

این قابلیت‌ها در نسخه‌های بتای آی او اس 13.4 پیدا شده است با این حال بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً آن‌ها را از آی او اس 14 به بعد آماده رونمایی می‌کند. گفتنی است که این به روز رسانی شامل اضافه شدن گروه‌ها نیز به آی مسیج می‌شود و شرکت اپل احتمالاً قابلیت‌های بهینه سازی شده تری را در این پیام رسان اختصاصی آماده عرضه به کاربران می‌کند.

با توجه به این مسائل پیش بینی می‌شود که آی مسیج همانند یک پیام رسان اختصاصی و ویژه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی از آن استفاده کنند. آی مسیج می‌تواند به عنوان رقیبی مهم برای واتساپو تلگرام به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420