لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش احتمال لغو کنفرانس اپل: تجمعات بیش از هزار نفر به دلیل کرونا ممنوع شد

افزایش احتمال لغو کنفرانس اپل: تجمعات بیش از هزار نفر به دلیل کرونا ممنوع شد

 منطقه سانتا کلارا در ایالت کالیفرنیا امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور مراقبت از سلامت عمومی، هرگونه تجمع بیش از هزار نفر را در این منطقه ممنوع کرده است. گفتنی است که اپل پارک به عنوان مقر اصلی اپل در این منطقه قرار دارد.

سانتا کلارا شامل کوپرتینو، پالو آلتو، مانتین ویوو و سن خوزه می‌شود و دو مقر اصلی شرکت اپل و مقر اصلی بسیاری از شرکت‌ها نظیر گوگل در آن قرار دارد. محدودیت اعمال شده در سانتا کلارا به معنای آن است که شرکت اپل احتمالاً نمی‌تواند کنفرانس فروردین ماه خود را برگزار کند و این رویداد به زمان دیگری موکول خواهد شد.

این محدودیت از 11 مارس 2020 ساعت 12 بامداد به وقت محلی اعمال خواهد شد و حداقل برای 3 هفته ادامه خواهد داشت. مقامات سانتا کلارا در کنار اعمال این قانون بیانیه‌ای را صادر کرده‌اند و طی آن از شرکت‌ها و مردم درخواست همکاری در این زمینه کرده‌اند.

این محدودیت تا ماه آوریل نیز ادامه خواهد داشت و این مسئله ممکن است روی کنفرانس‌ها و رویدادهای دیگر شرکت اپل نیز تأثیر بگذارد. اپل طبق رسم همیشه در ژوئن هر سال کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC را برگزار می‌کند. اما پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل امسال رویداد جدیدی را در این بازه زمانی برگزار نمی‌کند و برگزاری آن‌ها را به زمان دیگری موکول خواهد کرد.

شرکت اپل از سال 2017 میلادی که اپل پارک به بهره برداری رسید کنفرانس‌ها و رویدادهای اصلی را در این مکان برگزار می‌کند. با این حال این شرکت ممکن است در سال 2020 میلادی با مشکلات زیادی درزمینهٔ برگزاری این رویدادها مواجه شود.

گفتنی است که منطقه سانتا کلارا در زمان تنظیم این نوشته 43 مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420