لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل: استفاده از اسپری‌های ضدعفونی کننده برای تمیز کردن آیفون مشکلی ندارد

اپل: استفاده از اسپری‌های ضدعفونی کننده برای تمیز کردن آیفون مشکلی ندارد

شرکت اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌تازگی از طریق منابع رسمی خود اعلام کرده که تمیز کردن آیفون با استفاده از اسپری ضدعفونی کننده مشکلی ندارد.

اپل سند مربوط به تمیز کردن آیفون و محصولات دیگر را به‌روز رسانی کرده است و اعلام کرده که استفاده از مشتقات ایزوپروپیل الکل با غلظت 70 درصد یا ماده ضدعفونی کننده تولید شده توسط شرکت Colorox برای تمیز کردن آیفون‌ها هیچ مشکلی ندارد.

اپل البته اعلام کرده که همچنان استفاده از بسیاری از مواد تمیز کننده روی آیفون و دیگر محصولات این شرکت ممکن است مشکل زا باشند و نباید از مواد شیمیایی برای تمیز کردن محصولات اپل استفاده کرد. اپل تأکید کرده استفاده از برخی از مواد شیمیایی ممکن است باعث از بین رفتن لایه اولفوبیک روی نمایشگر آیفون و آیپد شود. اپل همچنین تأکید کرده که اسپری‌های هوا پخش، مواد مشتق شده از آمونیاک، آب اکسیژنه، آمونیاک و آب ژاول (وایتکس) روی سطح آیفون‌ها باعث ایجاد خرابی و از بین بردن سطح رویی دستگاه می‌شود.

با این حساب اپل اعلام کرده که استفاده از مواد دارای الکل‌های ایزوپروپیل با غلظت 70 درصد روی آیفون‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند و کاربران می‌توانند برای رفع نگرانی‌های ناشی از ناقل بودن سطح تلفن‌های هوشمند به ویروس کرونا مناسب هستند و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

یکی از خبرنگاران وال استریت ژورنال نیز ادعای شرکت اپل را مورد بررسی قرار داده است. او 1095 بار از اسپری ضدعفونی کننده Colorox آیفون 8 خود را پاک کرده است و به این نتیجه رسیده که دستگاه با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد. گفتنی است که عدد 1095 بر اساس تخمین میزان تمیز کردن آیفون در طول سه سال به دست آمده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت