لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بخش بتل رویال به Call of Duty: Warzone اضافه می‌شود

بخش بتل رویال به Call of Duty: Warzone اضافه می‌شود

شرکت اکتیویژن وارد احتمالاً تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه بازی Call of Duty: Warzone بخش بتل رویال را برای کاربران اضافه کند.

تصاویر فاش شده از گیم پلی این بازی حاکی از آن است که Call of Duty: Warzone دارای قابلیت اجرای بتل رویال است و کاربران می‌توانند در بخش آنلاین به آن دسترسی داشته باشند. این بخش به صورت کراس پلتفرم توسعه و عرضه شده است و تمامی دستگاه‌های اجرا کننده بازی یاد شده می‌توانند به این بخش در حالت آنلاین دسترسی داشته باشند و بدون محدودیت‌های مربوط به کنسول‌ها می‌توانند این بازی را با هر دستگاهی انجام دهند.

هر بخش بتل رویال در کال آف دیوتی شامل 150 کاربر می‌شود و همه آن‌ها می‌توانند به صورت هم‌زمان با یکدیگر بازی کنند و مسابقه دهند.

بتل رویال در طول چند سال گذشته و با بازی‌هایی نظیر فورتنایت و اپکس لجندز محبوبیت زیادی پیدا کرده است و حالا بسیاری از توسعه دهندگان بازی، تصمیم گرفته‌اند تا حالت بتل رویال را به بازی خود اضافه کنند. گفتنی است که بتل رویال در کال آف دیوتی جدید یکی از پروژه‌های بزرگی است که در این مجموعه بازی اجرایی شده است؛ چرا که حجم کاربرانی که به صورت هم‌زمان در آن بازی می‌کنند بسیار زیاد است و این مسئله باعث می‌شود تا سرورهای قدرتمندتری برای پشتیبانی از این بازی نیاز باشد.

بتل رویال سبکی از بازی است که در آن هر یک از کاربران با تمام افراد دیگر مبارزه می‌کنند و برنده نهایی کسی است که برای مدت طولانی‌تری در بازی زنده باقی بماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420