لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از صدای سه بعدی در کارت صدای ایکس باکس سری ایکس

پشتیبانی از صدای سه بعدی در کارت صدای ایکس باکس سری ایکس

شرکت مایکروسافت در توسعه و طراحی سخت افزاری ایکس باکس سری ایکس از کارت صدای قدرتمند برای پشتیبانی از صدای سه بعدی استفاده کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی از کارکنان شرکت مایکروسافت، ایکس باکس سری ایکس به عنوان اولین نسخه از کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت قرار است از کارت صدای پیشرفته استفاده کند که می‌تواند صدای سه بعدی را در فضای مختلف و در حین اجرای بازی‌ها پخش کند.

این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران تجربه‌ای ویژه را در زمان اجرای بازی‌ها داشته باشند و کاربران تجربه‌ای ویژه و خاص را برای اجرای بازی‌ها داشته باشند. صدای سه بعدی پشتیبانی شده در کارت صدای ایکس باکس سری ایکس نسل بعد به کاربران این امکان را می‌دهد تا در حین تماشای فیلم و اجرای بازی‌ها به طور کاملاً ویژه و خاص صدای محیط را احساس کنند.

گفتنی است که مایکروسافت برای توسعه و عرضه این قابلیت از پردازنده مرکزی قدرتمندی استفاده کرده است تا از آن طریق صدای در حال پخش در هر لحظه از بازی را پردازش کند و آن را به کارت صدای تعبیه شده ارسال کند. گفتنی است که دسترسی به این قابلیت مستلزم وجود سخت افزارهای صوتی ویژه است که مایکروسافت مدل پشتیبانی شده آن‌ها را معرفی می‌کند.

مایکروسافت از همین حالا پشتیبانی از صدای Dolby Atmos را به کاربران ارائه داده است، با این حال کاربران ایکس باکس سری ایکس می‌توانند به فناوری پیشرفته‌تری دسترسی داشته باشند و از آن طریق تجربه‌ای ویژه از بازی را داشته باشند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت در ماه‌های پایانی سال 2020 ممکن است امکان عرضه این محصول به بازار را نداشته باشد و عرضه آن را به سال 2021 موکول کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420