لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون 9 احتمالاً به سه ماهه دوم سال 2020 موکول می‌شود

تولید آیفون 9 احتمالاً به سه ماهه دوم سال 2020 موکول می‌شود

گزارش‌های زیادی در مورد احتمال لغو رویدادهای اپل و تأخیر در عرضه محصولات جدید این شرکت منتشر شده است و حالا یکی از خبرگزاری‌های فعال درزمینهٔ پوشش خبر محصولات اپل اعلام کرده که تولید آیفون 9 احتمالاً به سه ماهه دوم سال 2020 میلادی موکول شده است.

خبرگزاری دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل درزمینهٔ تولید تنها آیفون مبتنی بر نمایشگر ال سی دی در سال 2020 با مشکلاتی جدی مواجه شده است و تولید آن را نزدیک به سه ماه به تعویق انداخته است. این تلفن هوشمند که در حال حاضر با عنوان آیفون 9 و iPhone SE 2 شناخته می‌شود، قرار بود در جریان کنفرانس مارس 2020 آماده رونمایی و پس از آن به بازار عرضه شود.

اما حالا دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل به دلیل تعطیلی‌های اجباری در کارخانه‌های چینی بسیاری از قطعات مربوط به این محصول را تولید نکرده است. در حقیقت اپل نه تنها در تولید آیفون 12 بلکه در تولید انبوه آیفون 9 نیز با مشکلات مربوط به تأخیر در عرضه مواجه شده است.

دیجی تایمز اعلام کرده که بسیاری از قطعات نظیر نمایشگر ال سی دی مناسب با آیفون 9 در کنار دیگر قطعات نظیر سنسور تاچ آیدی و تراشه‌های A13 هنوز به طور کامل آماده نشده‌اند و اپل همچنان در مرحله تأمین قطعات این محصول باقی مانده است و وارد فاز اسمبل و ساخت این محصول نشده است.

بر این اساس ممکن است آیفون 9 به جای فروردین 1399 در تابستان این سال آماده عرضه و فروش به بازار جهانی شود.

آیفون 9 قرار است با ظاهری شبیه به آیفون 8 اما با پردازنده پیشرفته‌تر و مشابه با آیفون 11 آماده عرضه به بازار جهانی شود. این تلفن هوشمند احتمالاً قیمتی معادل با 399 دلار در بازار جهانی خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420