لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس Hulu برای پلی استیشن 4 آماده عرضه شد

سرویس Hulu برای پلی استیشن 4 آماده عرضه شد

پس از تصمیم سونی برای عرضه خدمات در پلی استیشن ویو، سرویس استریم ویدیویی Hulu برای کاربران پلی استیشن 4 آماده عرضه شده است.

اپلیکیشن این سرویس از همین حالا قابلیت دانلود و نصب از طریق سرویس پلی استیشن نتورک را در کنسول های شرکت سونی دارد و کاربران میتوانند پس از نصب آنها اثدام به استفاده از آن به همراه سرویس های خریداری شده کنند. گفتنی است که این سرویس به صورت پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است و امکان پخش محتوای دیجیتالی را از طریق بستر اینترنت برای کاربران ممکن میسازد.

پلی استیشن ویو سرویس استریم ویژه شرکت سونی بود که در پلتفرم پلی استیشن 4 و تلفن های هوشمند تولید شده توسط سونی آماده عرضه شده بود. با این حال سونی از چند ماه پیش اعلام کرده بود که سرویس یاد شده را از ژانویه 2020 برای کاربران حذف میکند و دیگر تمایلی به ارائه خدمات مربوط به آن را ندارد.

بر این اساس کاربران میتوانند برای مشاهده فیلم ها و سریال های تلوزیونی از طریق کنسول پلی استیشن 4 از Hulu استفاده کنند. این سرویس استریم ویدیویی امکان پخش محتوای ویژه مربوط به شبکه های تلوزیونی زنده، یوتیوب تی وی و محتوای ویدیویی و اختصاصی شرکت گوگل را دارد و از آن طریق کاربران میتوانند با خرید اشتراک به مجموعه ای بزرگ از فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که این سرویس در نسخه پلاس خود امکان خرید اشتراک تا 50 دلار در ماه را دارند و کاربران میتوانند به تمامی ویدیوهای ارائه شده از طریق این سرویس را مشاهده کنند.

سرویس Hulu همچنین محتوای اختصاصی و ویژه خود را نیز دارد که از طریق آن کاربران میتوانند به صورت ویژه و منحصر به فرد آن دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420