لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حالت تاریک به نسخه نهایی واتساپ برای آی او اس و اندروید اضافه شد

حالت تاریک به نسخه نهایی واتساپ برای آی او اس و اندروید اضافه شد

توسعه‌دهندگان شرکت فیس بوک به تازگی حالت تاریک را به نسخه نهایی واتساپ اضافه کرده‌اند و کاربران تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و اندروید از همین حالا می‌توانند با دانلود و نصب آپدیت جدید به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

واتساپ در وبلاگ رسمی خود نیز خبر از عرضه این نسخه جدید داده است و اعلام کرده که پس از انجام تست‌های مختلف روی نسخه‌های بتا، این قابلیت را به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران کرده است. حالت تاریک در واتساپ زمانی فعال می‌شود که کاربران آیفون‌های مبتنی بر آی او اس 13 و جدیدتر اقدام به فعال سازی حالت تاریک روی کل بخش‌های سیستم عامل خود کنند.

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به اپ استور اقدام به دانلود و نصب این به روز رسانی جدید از پیام رسان واتساپ کنند و از آن طریق به ظاهر جدید سیستم عامل دسترسی داشته باشند. شرکت فیس بوک مدت‌ها است که در نسخه‌های بتای این پیام رسان، قابلیت پشتیبانی از حالت تاریک را اضافه کرده بود و حالا این شرکت تصمیم گرفته تا از طریق رابط کاربری کلی سیستم عامل آن را به تمامی کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون ارائه دهد.

گفتنی است که حالت تاریک واتساپ برای کاربران سیستم عامل آی او اس به طور کامل سیاه است؛ اما این حالت در نسخه اندروید تا حدودی خاکستری تاریک است.

گفتنی است که این حالت تنها روی آن دسته از تلفن‌های هوشمند اندرویدی کار می‌کند که اندروید 10 به بعد را اجرا کنند. علاوه بر این آی او اس 13 به بعد تنها امکان اجرای حالت تاریک در آیفون‌ها را دارد. گفتنی است که این قابلیت به صورت محدود در اندروید 9 نیز کار می‌کند؛ اما در نسخه‌های پایین‌تر امکان استفاده از آن وجود ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373