لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بهینه سازی شده پیام رسان فیس بوک برای آی او اس عرضه شد

نسخه بهینه سازی شده پیام رسان فیس بوک برای آی او اس عرضه شد

شرکت فیس بوک از چند ساعت پیش نسخه بهینه سازی شده پیام رسان فیس بوک را برای آی او اس آماده عرضه کرده است.

در توضیحات این نسخه آمده است که پیام رسان فیس بوک از این پس عملکرد سریع‌تری پیدا کرده و به صورت هوشمندتر کارها را برای کاربران انجام می‌دهد. فیس بوک همچنین اعلام کرده که این نسخه تا دو برابر سریع‌تر از نسخه‌های پیشی است.

مارک زاکربرگ نیز در پست جدیدی که در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر کرده در مورد این به روز رسانی صحبت کرده اعلام کرده که استفاده از این نسخه باعث افزایش سرعت کاربری و پاسخگویی آیفون‌ها در زمان ارسال پیام‌ها خواهد شد.

تا پیش از این بسیاری از کاربران از کندی و سنگین بودن اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط شرکت فیس بوک ابراز نارضایتی کرده بودند؛ اما حالا شرکت فیس بوک در توسعه و عرضه نسخه جدید اقدامی کاربردی برای رفع این مشکل کرده است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از سرویس‌های این شرکت استفاده کنند.

فیس بوک اعلام کرده که در آینده نزدیک آپدیت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن‌های موبایل خود در دو پلتفرم آی او اس و اندروید عرضه می‌کند که روند کارکرد دستگاه و استفاده از منابع سخت افزاری را در آن‌ها افزایش می‌دهد. بر این اساس اپلیکیشن رسمی فیس بوک نیز در آینده نزدیک با کارکردی بهتر برای کاربران آی او اس و تلفن‌های هوشمند آیفون آماده عرضه خواهد شد.

شرکت‌های تحلیلی اعلام کرده‌اند که سنگین بودن اپلیکیشن فیس بوک و سرویس‌های زیر شاخه آن باعث شده تا بسیاری از کاربران این نرم افزارها را از دستگاه‌های خود پاک کرده و به‌جای آن از نسخه‌های وب این سرویس‌ها استفاده کنند. این مسئله باعث شده تا ضریب نفوذ اپلیکیشن فیس بوک در میان تلفن‌های هوشمند کاهشی چشم گیر داشته باشد و فیس بوک به دنبال رفع این مشکل از طریق بهینه سازی اپلیکیشن‌های خود در نسخه‌های جدید باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420