لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رویدادهای گوگل، مایکروسافت و ادوبی به خاطر کرونا لغو شدند | احتمال لغو رویدادهای اپل

رویدادهای گوگل، مایکروسافت و ادوبی به خاطر کرونا لغو شدند | احتمال لغو رویدادهای اپل

شیوع ویروس کرونا تا به امروز باعث لغو بسیاری از رویدادهای فناوری و صنعت بازی‌های ویدیوی شده است حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سه شرکت بزرگ گوگل، مایکروسافت و ادوبی نیز رویدادهای آینده خود را به خاطر گسترش این ویروس لغو کرده‌اند.

دو روز پیش شرکت فیس بوک اعلام کرده بود که کنفرانس F8 2020 را به خاطر شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا لغو کرده است و حالا شرکت گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرده که رویداد Google Cloud Next را به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌کند و رویداد فیزیکی آن را لغو کرده است.

گوگل طی انتشار بیانیه‌ای از شرکای تجاری و مشتریان خود بابت خواسته تا امسال در رویداد Google Cloud Next به‌صورت دیجیتالی شرکت کنند تا از شیوع این بیماری و سفرهای غیرضروری جلوگیری شود. گوگل در پایان اعلام کرده که این رویداد در روزهای 6 تا 8 آوریل 2020 به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

شرکت ادوبی نیز رویداد Adobe Summit 2020 را لغو کرده است و اعلام کرده که همانند گوگل تصمیم دارد تا این رویداد را به‌صورت غیرحضوری و از طریق پلتفرم‌های آنلاین برگزار کند. شرکت ادوبی همچنین از کاربران و مشتریان خود درخواست کرده تا امسال به‌منظور حفظ سلامت عمومی از سفرهای غیرضروری و حضور در رویدادها خودداری کنند. گفتنی است که Adobe Summit 2020 قرار بود در شهر لاس‌وگاس برگزار شود.

شرکت مایکروسافت نیز امسال رویدادی مجازی را برای معرفی و عرضه محصولات جدید خود برگزار می‌کند. این شرکت نیز بیانیه‌ای مشابه را به کاربران، سرمایه گذاران و شرکای تجاری خود ارسال کرده که طی آن شرایط ویژه مربوط به شیوع ویروس کرونا را شرح داده است و اعلام کرده که این شرکت رویداد مجازی خود را در بازه زمانی 16 تا 19 مارس 2020 برگزار می‌کند.

با وجود این مسئله هنوز شرکت اپل اطلاعاتی در مورد رویدادهای آینده خود ارائه نداده است. با این حال پیش بینی می‌شود که دو رویداد مهم ماه مارس و کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2020 که در خرداد برگزار می‌شود، امسال لغو شوند و به‌صورت مجازی برگزار شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420