لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به هر یک از کاربران آیفون‌های قدیمی 25 دلار جریمه می‌دهد!

اپل به هر یک از کاربران آیفون‌های قدیمی 25 دلار جریمه می‌دهد!

شرکت اپل تصمیم گرفته تا به خاطر کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها و پرونده‌های قانونی که در سال 2018 در مورد این مسئله باز شده بود، به هر یک از کاربران 25 دلار جریمه بپردازد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت اپل طی مصالحه‌ای که در دادگاه مربوط به کاهش سرعت آیفون‌ها داشته اعلام کرده که تصمیم به پرداخت 500 میلیون دلار به شاکیان دارد. بر این اساس هر یک از امضا کنندگان شکایت یاد شده قرار است نفری 25 دلار بابت غرامت مربوط به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها دریافت کنند.

در توافق نامه مربوط به این شکایت که در دادگاه آمریکا مورد بررسی قرار گرفته شرکت اپل موظف به پرداخت این مبلغ به تمامی شاکیانی شده است که از آیفون 6، 6 اس، 7 و نسخه‌های پلاس این تلفن‌های هوشمند به همراه آیفون SE استفاده می‌کرده‌اند. علاوه بر این، در یکی از تبصره‌های توافق یاد شده آمده است که شرط پرداخت غرامت این است که آیفون‌های یاد شده آی او اس 10.2.1 تا 11.2 را تا تاریخ 21 دسامبر 2017 اجرا کرده باشند.

اپل اعلام کرده که این پرداخت‌ها به‌صورت تدریجی و از تاریخ سوم آوریل 2020 آغاز می‌شود و تمامی کسانی که از این تلفن‌های هوشمند با شرایط یاد شده استفاده می‌کردند 25 دلار دریافت خواهند کرد.

گفتنی است که این غرامت تنها به کاربران آمریکایی که طومار مربوط به شکایت علیه اپل به خاطر کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها را امضا کرده باشند تعلق خواهد گرفت.

اپل در اوایل سال 2018 میلادی اعتراف کرد که با استفاده از آپدیت‌های سیستم عامل آی او اس به‌صورت عمدی سرعت آیفون‌ها را کاهش می‌دهد. این مسئله باعث ابراز اعتراض‌های بسیاری برای کاربران شد و بعدها شرکت اپل اعلام کرد که این مسئله به کاهش عمر مفید باتری مربوط می‌شود. با این حال شکایت‌های مربوط به این پرونده‌های قانونی سر جای خود باقی مانده است و هنوز شرکت اپل با این پرونده‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420