لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییر کاربری کارخانه تلویزیون سازی شارپ برای تولید ماسک

تغییر کاربری کارخانه تلویزیون سازی شارپ برای تولید ماسک

 شرکت شارپ اعلام کرده که کارخانه تلویزیون سازی خود در ژاپن را تغییر کاربری داده است و از این پس ماسک صورت را به صورت انبوه تولید می‌کند.

کارخانه شارپ در شهر کامه‌یاما ژاپن قرار دارد که تا پیش از این برای اسمبل تلویزیون‌های ال سی دی برند شارپ به صورت انبوه فعالیت می‌کرد و حالا قرار است به عنوان تولید کننده ماسک صورت فعالیت کند. شارپ تصمیم دارد تا به صورت روزانه 150 هزار واحد ماسک را تولید و آماده عرضه به بازار کند. تیراژ این کارخانه تا پایان ماه به 500 هزار ماسک در روز می‌رسد.

مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که تولید انبوه تلویزیون در شرایط بحرانی امروزی ضرورتی ندارد و به جای آن این کارخانه قرار است به افزایش سطح ایمنی افراد و استانداردهای لازم برای مبارزه با ویروس کرونا کمک کند.

جالب اینجا است که کارخانه‌های شارپ تحت نظر و مالکیت فاکس کان قرار دارد که در حال حاضر فاکس کان به دلیل مسائل بحرانی مربوط به ویروس کرونا در چین تعطیل شده است.

ماسک‌های تولید شده توسط شارپ قرار است به صورت عمده در بازار ژاپن آماده عرضه شوند؛ چرا که استفاده از ماسک در فصل زمستان میان ژاپنی‌ها رایج است.

با این حال شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از افراد در ژاپن نگران کم شدن ماسک در بازار این کشور باشند و به همین دلیل شارپ تصمیم گرفته تا به تزریق ماسک به بازار کمک کند تا این محصولات به میزان لازم در بازار جهانی موجود باشند.

گفتنی است که شارپ تا به امروز در مورد میزان تولید انبوه ماسک و زمان بازگشت به روند عادی و تولید تلویزیون‌های خود هیچ ادعایی نکرده است و معلوم نیست که تلویزیون‌ها در چه تاریخی برای تولید انبوه دوباره آماده ورود به چرخه تولید خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420