لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید انبوه آیفون‌ها تا ماه آوریل تغییری نخواهد کرد

تولید انبوه آیفون‌ها تا ماه آوریل تغییری نخواهد کرد

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل اعلامکرده که تولید انبوه این محصولات تا آغاز سه ماهه دوم سال 2020 تغییری نخواهد کرد.

وی در گزارش اخیر خود که به وب سایت macrumors ارائه داده ضمن رد ادعای اخیر تیم کوک درزمینهٔ بازگشایی کارخانه‌های چینی، اعلام کرده که نیروی کار در کارخانه‌های چینی با تأخیر بیشتری به سرکار خود باز می‌گردند و رسیدن به حجم کاری عادی زمان بیشتری نیاز دارد.

بر اساس این گزارش، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده قطعات آیفون‌ها با مشکلات کوچک و بزرگی مواجه شده‌اند. برای مثال Genius Electronic Optical تولید کننده لنز دوربین آیفون‌ها یک ماه است که تعطیل بوده است و فعلاً هم تصمیمی برای بازگشایی ندارد. بر این اساس این شرکت بیش از یک ماه از برنامه عادی خود عقب افتاده است.

تا پیش از این تیم کوک به‌عنوان مدیرعامل اجرایی شرکت اپل اعلام کرده بود که احساس می‌کند که کشور چین اوضاع را تحت کنترل قرار داده و به‌زودی اپل روند تولید محصولات خود در این کشور را از سر می‌گیرد.

با این حال مینگ چی کو اعلام کرده که است که اپل حداقل 4 ماه از برنامه زمان بندی خود عقب افتاده از و از دسامبر 2019 تا پایان مارس 2020 هیچ کاری نتوانسته انجام دهد. بر این اساس کارخانه‌های چینی اگر بخواهند آماده آغاز فعالیت خود شوند، حداقل تا روزهای ابتدایی آوریل 2020 زمان نیاز خواهند داشت.

مینگ چی کو تا پیش از این اعلام کرده بود که احتمال تأخیر در تولید آیفون‌های مبتنی بر 5G بسیار زیاد است و اپل ممکن است تا پاییز 2020 امکان تولید انبوه این محصولات را نداشته باشد؛ با این حال این شرکت درزمینهٔ تولید و عرضه آیفون 9 محدودیت زیادی ندارد و می‌تواند آن را در همان زمان‌بندی مشخص شده آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373