لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بسته حمایتی و سلامتی خود را همراه با یک آیپد به کارکنان چینی ارسال کرد

اپل بسته حمایتی و سلامتی خود را همراه با یک آیپد به کارکنان چینی ارسال کرد

شرکت اپل به تازگی یک بسته حمایتی را به کارکنان چینی طرف قرارداد خود در شهر ونژو و هوبئی فرستاده است. این بسته حمایتی شامل دو بسته ماسک صورت، ژل ضدعفونی کننده دست، دستمال مرطوب و چند خوراکی نظیر کافی میکس، چای لیپتون و بیسکویت می‌شود.

تصاویر این بسته حمایت در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. نزدیک به نیمی از اپل استورهای چین بازگشایی شده‌اند و از همین حالا به روند کاری عادی خود بازگشته‌اند. در این میان، مشخص شده است که شرکت اپل برای تشکر از کارکنان این اپل استورها تشکر کرده است و برای آن‌ها بسته‌ای حمایتی برای سپاسگزاری از آن‌ها عرضه کرده است.

اپل همچنین یک نامه را به کارکنان این اپل استورها منتشر کرده است که متن آن در ادامه آمده است: 

همکاران عزیز در ونژو و هوبئی

ما امید سلامتی و بهبودی برای شما داریم. طی آخرین ارتباطی که با شما داشته‌ایم، متوجه شدیم که همگی شما در این دوران پر چالش بسیار قدرتمند بوده‌اید. ما دشواری‌هایی که شما با آن‌ها مواجه شده‌اید را درک می‌کنیم و می‌خواهیم تا بهترین حمایت را از شما و خانواده‌تانداشته باشیم. هویئی و شهر ووهان سخت‌ترین ضربه را به خاطر شیوع ویروس کرونا خورده‌اند که بر اساس اطلاعات دریافتی ما نزدیک به 2835 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ما بهترین آرزوها را برای شما داریم و در کنار آن از طرف تیم اپل یک بسته حمایتی را برای شما و خانواده شما در نظر گرفته‌ایم. در این بسته، شما مواردی جالب به همراه یک آیپد را دریافت می‌کنید که می‌تواند برای تسهیل روند آموزش آنلاین کودکان شما یا گذراندن زمان در دوره دشوار باقی ماندن در خانه مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این، مجموعه‌ای از خدمات مشاوره‌ای برای شما آماده شده است تا بتوانید با کمک آن‌ها راحت‌تر شرایط دشوار حاضر را بگذرانید.

شرکت اپل

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420