لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

MI5: سازندگان «دسترسی استثنایی» به پیام‌های رمزنگاری دهند

MI5: سازندگان «دسترسی استثنایی» به پیام‌های رمزنگاری دهند

 مدیر کل سازمان اطلاعات داخلی انگلستان MI5 به تازگی درخواست ارائه «دسترسی استثنایی» را از توسعه دهندگان سرویس‌ها و سازندگان تلفن‌های هوشمند کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری گاردین، مدیر MI5 از شرکت‌های فناوری درخواست کرده تا روشی را برای دسترسی استثنایی به سازمان‌های اطلاعاتی بدهند تا پیام‌های رمزنگاری شده را مشاهده کنند. وی همچنین اعلام کرده که در صورت عدم همکاری شرکت‌های فناوری، پیدا کردن محتوای ارسال غیرممکن می‌شود.

Sir Andrew Parker مدیر MI5 به‌صورت مشخص به فیس بوک و پیام رسان‌های تحت کنترل آن نظیر فیس بوک مسنجر و واتساپ اشاره کرده است و اعلام کرده که رمزگذاری سرتاسری پیام‌های ارسالی در پیام رسان‌های مختلف که در ماه مارس سال گذشته در تمامی پلتفرم‌های فیس بوک اعمال شد، با دردسرهای بسیار زیادی این سازمان را مواجه کرده است.

اندرو پارکر در مصاحبه اخیر خود همچنین به افزایش نگرانی‌های بیشتر در مورد ارسال پیام‌های غیرقابل ردیابی اشاره کرده است. ولی با کنایه به شرکت‌های بزرگ آمریکایی اعلام کرده دنیا باوجود این نرم افزارهای امنیتی تبدیل به غرب وحشی شده است و شرکت‌های تولید کننده این محصولات باید برای سازمان‌های قانونی ابزاری برای دسترسی دوباره به اطلاعات کاربران ارائه دهند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بر این تلاش هستند تا امنیت کاربران خود را در برابر نفوذ سازمان‌های اطلاعاتی دولتی و شرکت‌های تبلیغاتی حفظ کنند. در این میان شرکت اپل برای چندین بار درخواست دولت‌ها برای ارسال اطلاعات و باز کردن قفل آیفون‌ها را رد کرده است، با این حال اطلاعات ذخیره شده در آی مسیج و آیکلاود را طی درخواست رسمی مقامات دولتی ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420