لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس توسعه دهندگان بازی به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد

کنفرانس توسعه دهندگان بازی به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد

 گردانندگان کنفرانس توسعه دهندگان بازی اعلام کرده‌اند که رویداد امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

تا پیش از این شرکت‌هایی نظیر الکترونیک آرتس و سونی اعلام کرده بودند که به خاطر شیوع این اپیدمی تمایلی برای حضور در GDC 2020 ندارند؛ اما حالا مشخص شده است که این رویداد به طور کامل به تعویق افتاده است و قرار نیست کنفرانس یاد شده در تاریخ از پیش تعیین شده برگزار شود.

رویداد GDC 2020 قرار بود در بازه زمانی 16 تا 20 مارس 2020 آماده برگزاری شود؛ اما حالا بابت تعویق‌های انجام شده قرار است در تابستان 2020 آماده پرداخت شوند.

گردانندگان این رویداد در بیانیه‌ای که منتشر کرده‌اند اعلام داشته‌اند که تصمیم گیری برای به تعویق انداختن GDC 2020 برای آن‌ها بسیار دشوار بوده است و قرار است به‌جای برگزاری این رویداد در مارس 2020 در تابستان سال جاری میلادی این رویداد را برگزار کنند.

در این بیانیه همچنین به شرکت‌هایی که عدم شرکت خود را از پیش اعلام کرده بودند نیز اشاره شده است و گردانندگان اعلام کرده‌اند که اتفاق‌های بزرگ درزمینهٔ توسعه بازی زمانی رخ می‌دهد که تمامی شرکت‌ها بتوانند در این رویداد شرکت کنند و به همین منظور عدم حضور شرکت‌های بزرگ در کنفرانس امسال به خاطر شیوع ویروس کروناباعث شده تا این رویداد برای زمان دیگری که برای برگزاری موکول شود.

در این رویداد هر ساله بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری و فعال در حوزه بازی گردهم میایند و اطلاعات مربوط به جدیدترین دستاوردهای خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. گفتنی است که زمان برگزاری این رویداد هنوز مشخص نشده است با این حال بر اساس اطلاعاتی که در حال حاضر منتشر شده، قرار است در تابستان 2020 آماده برگزاری شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373