لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرخ‌های مک پرو امکان قفل شدن و ثابت کردن را ندارند

چرخ‌های مک پرو امکان قفل شدن و ثابت کردن را ندارند

 اپل به تازگی چرخ‌های 400 دلاری مک پرو را آماده عرضه کرده است و حالا مشخص شده است که این ابزارها امکان قفل شدن و ثابت کردن کامپیوتر را ندارند.

از زمانی که اپل این چرخ‌ها را رونمایی کرده بود، بسیاری از افراد اقدام به مسخره کردن آن‌ها کرده بودند. چرا که این چرخ‌ها به طرز قابل توجهی گران هستند و این مسئله باعث شده بود تا بسیاری از افراد نارضایتی خود را از معرفی این محصول با 400 دلار قیمت ابراز کنند.

اما حالا مشخص شده است که چرخ‌های مک پرو فاقد قفل هستند و شرکت اپل برای آن‌ها ابزاری برای ثابت نگه داشتن دستگاه در نظر نگرفته است. چرخ‌ها معمولاً به این منظور ساخته می‌شوند که قابلیت حمل دستگاه‌ها را آسان‌تر کنند. با این حال این چرخ‌ها برای ثابت نگه داشتن دستگاه در شرایطی ویژه قرار می‌گیرند تا دیگر کاربران با چالش‌های مربوطه برای قرار دادن این دستگاه‌ها در مکانی ثابت مواجه نباشند.

برخی از یوتیوبرها و افراد فعال در زمینه بررسی محصولات فناوری نظیر «مارکوس براونلی» اعلام کرده‌اند که چرخ‌های تولید شده توسط اپل بدون قفل هستند و نمی‌توان آن‌ها را همراه با میزهای کار مورد استفاده قرار داد. بسیاری از کاربران این مسئله را مورد تمسخر قرار داده‌اند. این افراد اعلام کرده‌اند که شرکت اپل برای نگه داشتن این چرخ‌ها یک محصول دیگر را تولید می‌کند که شبیه به پادری است و مک پرو را ثابت نگه می‌دارد.

گفتنی است که شرکت اپل این محصولات را به‌صورت اجباری تولید و آماده عرضه نکرده است و کاربران آن را به‌عنوان یک آپشن جداگانه می‌توانند همراه با مک پروی خود سفارش دهند. علاوه بر این چرخ‌های یاد شده قابلیت جداسازی را دارند و می‌توانند پس از جابجا کردن به طور کامل آن را از مک پرو جدا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420