لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییرات جدید استیم در بخش جست و جوی بازی‌ها

تغییرات جدید استیم در بخش جست و جوی بازی‌ها

 شرکت Valve به تازگی آپدیت جدید سرویس استیم را آماده عرضه کرده است که از طریق آن امکانات ویژه‌ای نظیر جست و جوی بازی‌ها و فیلتر سازی نتایج بر اساس موارد مختلف اضافه شده است.

در این آپدیت کاربران می‌توانند بازی‌ها را بر اساس موارد مختلف، نظیر قیمت بالاتر، قیمت پایین‌تر یا پشتیبانی از واقعیت مجازی را در نتایج جست و جو اعمال کنند. در پست جدیدی که در وبلاگ استیم منتشر کرده امکانات ویژه و کاربردی‌تر این دستگاه‌ها توضیح داده شده است.

کاربران می‌توانند بازی‌هایی که تاکنون آن‌ها را به پایان رسانده‌اند را از نتایج خود بیرون بیاورند یا برخی از عناوین جدید را در لیست آرزوی خود اضافه کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند بر اساس عنوان و ژانر نیز بازی‌های ارائه شده در سرویس استیم را مشاهده و مورد بررسی قرار دهد.

این مسئله باعث می‌شود تا تجربه کاربری با استفاده از استیم و روند انتخاب کردن بازی‌ها به طرز قابل توجهی آسان‌تر شود و کاربران بتوانند به‌صورت آسان‌تر اقدام به خرید بازی‌های مختلف کنند.

تا پیش از این تعداد زیادی از بازی‌ها در سرویس استیم ارائه شده بود که کاربران اطلاعاتی در مورد آن‌ها و نحوه عرضه نداشتند. بر این اساس کاربران به‌صورت عادی امکان دسترسی به بسیاری از عناوین را نداشتند و نمی‌توانستند بر اساس ژانر یا موارد مشابه بازی‌ها را جست و جو و مورد بررسی قرار دهند.

اما حالا مشخص شده است که سرویس استیم در حال آسان‌تر کردن روند اجرای بازی‌های خود است و از آن طریق تصمیم دارد تا امکانات به روز تر و بهینه‌تری را به کاربران خود ارائه دهد.

برای دسترسی به این قابلیت‌ها کافی است آپدیت جدید عرضه شده در استیم را دانلود و نصب کنید و به آسانی می‌توانید از طریق آن می‌توانید بازی‌های مختلف را جست و جو کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420