لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار آمازون به فروشندگان: با افزایش قیمت ماسک برخورد می‌کنیم

هشدار آمازون به فروشندگان: با افزایش قیمت ماسک برخورد می‌کنیم

 شرکت آمازون به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بین‌المللی به فروشندگان خود هشدار داده تا قیمت ماسک‌ها را به خاطر شیوع ویروس کرونا افزایش ندهند.

گزارش‌های منتشرشده اخیر حاکی از آن است که برخی از فروشندگان که به صورت اینترنتی در آمازون فعالیت می‌کنند، قیمت ماسک را 3 تا 4 برابر افزایش داده‌اند. بر اساس گزارش مجله اینترنتی Wired فروش ماسک و افزایش قیمت در آن به یک بحران جهانی تبدیل شده است و بسیاری از فروشندگان در سراسر جهان در حال افزایش قیمت این محصولات هستند.

آمازون در این میان، اعلام کرده که در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، طبق سیاست قیمت گذاری منصفانه خود با فروشندگان خاطی برخورد می‌کند. این سیاست از افزایش و تغییرات ناگهانی قیمت توسط فروشندگان جلوگیری می‌کند و آمازون می‌تواند فعالیت این افراد را برای همیشه در وب سایت خود مسدود کند.

مجله Wired تأکید کرده که یکی از پرفروش‌ترین ماسک‌های صورت در وب آمازون که عرضه آن به سراسر جهان انجام می‌شود با قیمت 14.99 دلار در بسته‌های 100 تایی عرضه می‌شد که آمازون 4.99 دلار برای حمل و نقل آن دریافت می‌کرد. اما حالا برخی از مقامات علوم پزشکی اعلام کرده‌اند که این ماسک‌ها به هیچ وجه در برابر ویروس کرونا کارآمد نیستند.

ماسک‌های کاربردی نظیر N95 که می‌توانند در برابر انتقال ویروس کرونا کارآمدتر هستند نیز در حال حاضر یا محدود شده‌اند یا قیمت آن‌ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به عنوان مثال ماسک N95 برند «هانیول» که تا پیش از این با قیمت 15 دلار به فروش می‌رسید حالا بیش از 60 دلار قیمت پیدا کرده است و فقط و فقط در بسته‌های 20 تایی به فروش می‌رسد.

شرکت‌های تولید کننده ماسک نظیر هانیول و 3M اعلام کرده‌اند که در این افزایش قیمت‌ها نقشی نداشته‌اند و این فروشنده و عامل‌های فروش هستند که باعث افزایش قیمت این محصولات شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420