لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

الکترونیک آرتس از حضور در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2020 خودداری می‌کند

الکترونیک آرتس از حضور در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2020 خودداری می‌کند

شرکت الکترونیک آرتس به تازگی اعلام کرده که امسال از حضور در کنفرانس توسعه دهندگان بازی GCD 2020 خودداری می‌کند و به دلیل انتشار ویروس کرونا در این رویداد شرکت نمی‌کند.

کنفرانس GDS 2020 قرار است در روز 16 تا 20 مارس برگزار شود که بسیاری از شرکت‌ها از جمله سونی و Kojima به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در این رویدادها خودداری کرده‌اند. حال الکترونیک آرتس جدیدترین شرکتی است که اعلام کرده که دیگر در این کنفرانس شرکت نمی‌کند.

الکترونیک آرتس با انتشار بیانیه‌ای این مسئله را تائید کرده و اعلام کرده که به دلیل شیوع ویروس یاد شده و به دلیل گستردگی آن تمایلی به برگزاری آن ندارد.

این شرکت اعلام کرده که برگزاری این کنفرانس باعث مسافرت‌های غیرضروری برای افراد می‌شود و ممکن است در آینده نزدیک باعث شیوع هر چه بیشتر این بیماری شود. بر این اساس، شرکت الکترونیک آرتس تصمیم گرفته تا امثال از حضور خود در این رویداد خودداری کند.

تا پیش از این نیز بسیاری از شرکت‌ها از برگزاری رویدادهای مشابه یا شرکت در کنفرانس‌ها خودداری کرده بودند. شیوع ویروس کرونا دردسرهای بسیار زیادی را برای شرکت‌های فعال در حوزه فناوری ایجاد کرده است و حالا ممکن است این ویروس باعث محدودیت‌های زیادی برای شرکت‌های مختلف شود و درآمد آن‌ها را تحت تأثیر بگذارد.

شیوع ویروس کرونا روی شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده و توسعه دهنده محصولات سخت افزاری و نرم افزاری را با تعطیلی مواجه شده است که این مسئله معرفی و عرضه بسیاری از محصولات را تأخیر مواجه کرده است و به همین دلیل دردسرهای بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است.

پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک رویدادهای بیشتری به خاطر این رویداد با مشکل مواجه شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420