لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وارن بافِت مهم‌ترین سرمایه دار اپل بالاخره به استفاده از آیفون روی آورد

وارن بافِت مهم‌ترین سرمایه دار اپل  بالاخره به استفاده از آیفون روی آورد

 وارن باقت سرمایه گذار و یکی از بزرگ‌ترین سهام داران شرکت اپل پس از مدت‌ها تلفن همراه تا شونده خود را کنار گذاشته و از این پس از آیفون استفاده می‌کند.

این سرمایه گذار 88 ساله که تا پیش از این اظهارات عجیبی را در مورد عدم تمایل خود برای استفاده از تلفن‌های هوشمند مطرح کرده بود؛ حالا تصمیم گرفته تا از آیفون استفاده کند. او 5.6 درصد از سهام اپل را در اختیار دارد.

وارن بافت در مصاحبه با CNBC اعلام کرده که به تازگی از گوشی تاشونده سامسونگ خود استفاده نمی‌کند و از این پس یک آیفون را برای استفاده‌های شخصی خود انتخاب کرده است. او اعلام کرده که یکی از مدل‌های جدید آیفون را خریداری کرده است و به همین دلیل هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام یک از آیفون‌های سری 11 را استفاده می‌کند نداده است.

بافت اعلام کرده که این آیفون را خریداری نکرده است و آن را به عنوان هدیه از طرف چندین نفر دریافت کرده است. افراد بسیاری از جمله تیم کوک به او آیفون هدیه داده بودند؛ با این حال او هیچ اقدامی برای استفاده از آن‌ها نکرده بود. تیم کوک تا پیش از این نیز ارتباط نزدیکی با بافت داشته است. او در سال 2018 اعلام کرد که شخصاً با هواپیما به محل زندگی بافت سفر کرده تا محصولات اپل را به او معرفی کند. با این حال بافت تا به امروز تمایلی به استفاده از آیفون‌ها نداشته است.

بافت در کنار اعلام این مسئله که از یک آیفون استفاده می‌کند، اعلام کرده که هیچ کاری غیر از برقراری تماس‌های تلفنی با استفاده از آن انجام نمی‌دهد و به قابلیت‌های آن علاقه‌ای ندارد. بافت همچنین یک آیپد دارد که برای بررسی و مشاهده قیمت سهام شرکت‌های مختلف از آن استفاده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373