لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 از استاندارد پیشرفته‌تر وای فای استفاده می‌کند

آیفون 12 از استاندارد پیشرفته‌تر وای فای استفاده می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا از استاندارد پیشرفته‌تر وای فای در تولید آیفون 2 استفاده می‌کند که باعث افزایش سرعت ارتباط و انتقال داده در این محصولات می‌شود.

بر اساس گزارش وب سایت ژاپنی Mac Otakara شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون 12 از استاندارد پیشرفته 802.11ay استفاده می‌کند که باعث افزایش پهنای باند می‌شود و سرعت انتقال داده را تا 4 برابر افزایش خواهد داد. اپل در حال حاضر در فاز طراحی و بررسی امکانات لازم برای این قابلیت است و قرار نیست به زودی به مرحله بهره برداری برسد.

Mac Otakara اعلام کرده که این استاندارد باعث می‌شود تا آیفون‌های جدید و از جمله آن‌ها آیفون 12 که از سال 2020 میلادی آماده عرضه می‌شوند، باعث بهینه سازی دستگاه برای پشتیبانی از فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌شوند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا با استفاده از این استاندارد ارتباطی در کنار استفاده از پردازنده 5 نانومتری A14X که قابلیت‌های بهینه‌تری را در دل خود دارد، امکان استفاده از نرم افزارهای پیشرفته‌تر و کاربردی‌تری را به کاربران ارائه دهد و از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

البته این گزارش اعلام کرده که آیفون 12 اولین محصول عرضه شده با این استاندارد پیشرفته ارتباطی در محصولات اپل نیست و این شرکت آیپد پرو نسل 4 را نیز با همین فناوری آماده عرضه به بازار می‌کند.

گفتنی است که شایعات بسیار زیادی توسط مینگ چی کو و مارک گرومن نیز منتشر شده بود که حاکی از تلاش شرکت اپل برای عرضه محصولات پیشرفته‌تر با پشتیبانی از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی شده است.

شرکت اپل احتمالاً آیفون 12 را در سپتامبر 2020 میلادی آماده عرضه می‌کند و پس از آن قابلیت‌های ویژه‌ای را از نظر نرم افزاری و سخت افزاری به کاربران خود ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420